ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Graag gedaan vandaag. Nu snel fixen, dan kan ze er weer mee rijden.

StefanCJ

Mooi zo! Wat Sbv zegt ... Snel fixen, dan kan je vriendin er weer tegenaan!

:)

)()()sT

Ik zie de prentjes nu pas... Wat een klootzakken  >:(
Hopelijk is alles betrekkelijk eenvoudig te maken en kan Miek snel weer tuffen.

grijzev70tdi

Van dat knopje klopt inderdaad, is een crashbeveiling (weet niet precies hoe het heet) Deze sluit de brandstoftoevoer af bij een ongeluk, en waarschijnlijk door het vuurwerk dacht deze dat er crash was. Door die knop in te drukken kun je de auto weer starten.
Meedere ford's hebben dat.

Maar ik vind het niet normaal dat dit soort dingen gaat doen, maar dat zullen meerdere mensen met mij eens zijn.

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Als ik het zo zie, hebben ze niks geflikt met het plaatwerk, toch? Voor hetzelfde geld hadden ze daar ook een paar deuken ingetrapt  :-\

Sbv

In de achterbumper zit een scheur( zat er al in) met deukje in achterklep ivm boompje aanrijden. Verder in zijscherm achter een deuk, die er wel uit te halen is. ook deze zat er al in. Binnen in is het meeste nog allemaal in goede staat.
We hebben de stoelen eruit gehaald en de vloerbedekking weggegooid, zat brandplekken in ivm vuurwerk. Verder een hele berg glas met stofzuiger eruit gehaald

Chris

Citaat van: Sbv op 08-01-2011 20:18:25
In de achterbumper zit een scheur( zat er al in) met deukje in achterklep ivm boompje aanrijden. Verder in zijscherm achter een deuk, die er wel uit te halen is. ook deze zat er al in. Binnen in is het meeste nog allemaal in goede staat.
We hebben de stoelen eruit gehaald en de vloerbedekking weggegooid, zat brandplekken in ivm vuurwerk. Verder een hele berg glas met stofzuiger eruit gehaald

Nou, de kapotte bumper en de deuk in de achterklep zaten er dus nog niet kwam ik net achter. Er zat slechts 1 klein scheurtje in de bumper,, dit hebben ze er dus ook nog in getrapt.

Freakybaby

Fijne streek weer.. Zwaar balen Chris!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

big ben

:o :o :o  :eusa_wall:............... ongelofelijk ,

Ik heb er iig geen woorden voor, hoop dat het kwa kosten meevalt en dat je vriendin binnenkort weer "lekker " rond tuft  :D

Succes met de reparatie!

Taranis

:-\

Succes met het repareren. Van dat crash-knopje heb ik nog nooit gehoord trouwens :eusa_think: Is dat Ford-only?

Misha

Citaat van: Taranis op 11-01-2011 18:24:54
:-\

Succes met het repareren. Van dat crash-knopje heb ik nog nooit gehoord trouwens :eusa_think: Is dat Ford-only?
Nee, maar wel Ford-famous...

Is ooit begonnen toen Capri's in de hens vlogen toen ze van achter werden aangereden.

Knopje reset geloof ik de brandstofpomp die wordt uitgeschakeld na een aanrijding -of het hard terugleggen van je reservewiel, of soms zelfs bij het hard bumpen op een stoeprand.

(heb dat zelf ook mogen ervaren bij mijn Sierra 2.0i DOHC)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

KIM

In de Ford Scorpio werd íe geactiveerd wanneer je het reservewiel te hard in het kofferruim gooide. Het is een kogeltje dat bij een bepaalde vertraging de stroom naar de brandstofpomp onderbreekt.

Tegenwoordig is deze schakeling gekoppeld aan de crashsensoren van het airbagsysteem.

Chris

Citaat van: KIM op 11-01-2011 18:30:20
In de Ford Scorpio werd íe geactiveerd wanneer je het reservewiel te hard in het kofferruim gooide. Het is een kogeltje dat bij een bepaalde vertraging de stroom naar de brandstofpomp onderbreekt.

Tegenwoordig is deze schakeling gekoppeld aan de crashsensoren van het airbagsysteem.

Hij is hier waarschijnlijk afgegaan door of het vuurwerk dat in de auto is afgestoken of de opdonders die de auto verder heeft gehad. Er staan voetafdrukken op de hemelbekleding :eusa_wall:.

Sbv

Citaat van: Chris op 11-01-2011 18:31:55
Er staan voetafdrukken op de hemelbekleding :eusa_wall:.

Dat hoeft niet van de vandalisten te komen hoor  ;D

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder