ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Sbv op 29-06-2010 22:41:19
Zetten we gelijk de Pegasus wieltjes er even op

:eusa_eh:

Chris

Citaat van: )()()sT op 29-06-2010 22:07:36
Wanneer denk je dat dat gaat worden Chris?

Ik denk eind augustus.. dan is ook de vakantie achter de rug en heb ik wat om maar uit te kijken he ;D!

Citaat van: elianmars op 29-06-2010 22:54:33

Ja, maareens even kijken hoe het staat en of we mijn twijfel kunnen wegnemen ;).

elianmars

Citaat van: Chris op 30-06-2010 22:02:45

Ja, maar eens even kijken hoe het staat en of we mijn twijfel kunnen wegnemen ;)..

Ik hoorde 't van Sander, ja  ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 30-06-2010 22:04:30
Citaat van: Chris op 30-06-2010 22:02:45

Ja, maar eens even kijken hoe het staat en of we mijn twijfel kunnen wegnemen ;)..

Ik hoorde 't van Sander, ja  ;D

Hehe.. ik ben wel benieuwd. Ik denk namelijk dat ik niet ga verlagen, dit oa in verband met jouw verhaal over de dempers. Ik hoorde daar al meer 'problemenverhalen' over, zeker als ze al 2 ton achter de kiezen hebben... daarbij staat de auto nu wel prima qua hoogte. Ik vermoed dat 18" niet mooi is zonder verlaging, maar we zullen zien.

Mogelijk wil ik nog wel gebruik maken van je aanbod om eens te voelen hoe de SAM verlaging is met jouw wagen. Ik zou op termijn als ik toch weereens iets anders wil natuurlijk koni's eronder kunnen gooien met verlaging... maar dat is dan echt toekomstmuziek.

Chris

Zoals eerder deze week geschreven heb ik vandaag de S60 op de brug gezet samen met Sander(o) ;D. Ik wilde voordat de garantie op de wagen eind deze maand verloopt nogeens even goed nalopen of er niks mis is. En alles is (lijkt) prima (te zijn)! Geen lekkages en geen onderdelen die zichtbaar op hun eindje lopen of kapot zijn. Het ziet er allemaal goed en strak uit dus voorlopig niks aan het handje waarschijnlijk! Erg prettig.

Daarnaast is tevens het kwaad geschied... ik ben eruit, dit gaat het worden:

En nog een Volvo familiefoto om het af te maken.

Sander had aangeboden om zijn wielen even over te schroeven zodat ik eens echt kon zien hoe het staat. Ik vind het prachtig, de velg maakt de S60 een stuk sportiever en wat agressiever. Helemaal wat ik zoek.

We hebben ook even een rondje gereden om te bepalen wat ik van het comfort vind, zo zonder verlaging vind ik het comfort perfect! Er is niks mis mee. Ik rijd normaal ook met wat meer bar in de banden dus ben ook wel wat gewend. Dat brengt me op het laatste punt... de hoogte van de wagen. Ik vind verlagen niet nodig. De 18 inch velgen kunnen prima onder de auto. Hij staat niet rete laag, maar het is zeker niet hoog en al helemaal geen XC gehalte. Als ik de Pegasus velgen neem zal ik de wagen dan ook niet verlagen... ik vind het een prima gezicht zo!

Nu even kijken waar ik die krengen op de kop kan tikken en wanneer ;D...

Wordt vervolgd!

Sbv

Dat je nu die Sander(o) niet op de foto gezet hebt.

Ik heb het vanavond al gezegt het staat erg mooi zo. Mijn mening over de uitlaat weet je ook. Kortom genoeg om over na te denken.

Check PB voor wat info

knoopie

sander ben jij aan het kijken om er een xc van te maken.... ;D

goed bezig chris gaat er goed uit zien!

:eusa_snooty:

Chris

Zaterdag even op en neer naar Furness Car in enschede om 4 doosjes op te halen :eusa_whistle:

Wat zou het zijn? :eusa_think: ;D

)()()sT

4 naafkapjes? Of iets eromheen?  8)

maruska

ik denk de uitbouw van zn auto.. 4 verlagingsveersets ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: )()()sT op 19-08-2010 14:43:50
4 naafkapjes? Of iets eromheen?  8)

Zit wel iets omheen. Maar ik doe het natuurlijk puur voor de naafdopjes ;D

darius

Nog FF zakken en hij is klaar Chris  :eusa_clap:
No show, only go.

)()()sT

Ja ja, en die dubbele pijp  8)

darius

Citaat van: )()()sT op 19-08-2010 14:48:35
Ja ja, en die dubbele pijp  8)

Ja hij ligt klaar alleen was het gisteren iets te gezellig hier aan de barbie, dus vandaag gaat daar nix van komen  :P
No show, only go.

Chris

Citaat van: darius op 19-08-2010 14:47:51
Nog FF zakken en hij is klaar Chris  :eusa_clap:

Sja, dat overwoog ik nog wel.. maar dan moet ik ook aan de andere schokbrekers aan de voorzijde en dat vind ik iets teveel van het goede. De standaard schokbrekers zijn uberhaupt niet echt geschikt voor kortere veren, en zeker met 2 ton achter de kiezen vraag ik me af of dat goed gaat komen.