wisselend toerental s70

Gestart door S. Brouwer, 23-07-2007 08:54:45

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

De laatste tijd wisselt het toerental van mijn s70, dit gebeurt alleen als ik van het gas af ga.
Als ik iets gas bij geef dan heb ik nergens last van.

Het gebeurt zowel bij het rijden op benz als op lpg.

Tijdens het rijden heb ik het opgenomen en je ziet het vanaf de 10 sec.

Ik vraag me af wat het is en hoe ik het kan verhelpen?

Video

Mod's edit: link fix

August

Ik heb hetzelfde probleem. Vermoed dat de LLM vuil is, een garagist heeft de motor "schoongespoten" en daarna van alles ingespoten met een of andere plakkerige vettigheid.
Ga hem maar eerst eens schoonmaken.

Wouter1973

Citaat van: August op 14-12-2018 21:14:08
Ik heb hetzelfde probleem. Vermoed dat de LLM vuil is, een garagist heeft de motor "schoongespoten" en daarna van alles ingespoten met een of andere plakkerige vettigheid.
Ga hem maar eerst eens schoonmaken.
Ik begrijp niet helemaal wat hier staat. Als de lmm vuil is, kan je deze inderdaad schoonspuiten. Maar daar kan je niet zomaar alles voor gebruiken. Wat met het schoonspuiten van de motor wordt bedoeld begrijp ik niet. En van alles inspuiten met plakkerige vettigheid doet de wenkbrauwen toch wel een beetje fronsen....
Overigens werkt bij mij de link naar de video niet.

S. Brouwer

Citaat van: Wouter1973 op 14-12-2018 21:27:34
Ik begrijp niet helemaal wat hier staat. Als de lmm vuil is, kan je deze inderdaad schoonspuiten. Maar daar kan je niet zomaar alles voor gebruiken. Wat met het schoonspuiten van de motor wordt bedoeld begrijp ik niet. En van alles inspuiten met plakkerige vettigheid doet de wenkbrauwen toch wel een beetje fronsen....
Overigens werkt bij mij de link naar de video niet.

Link doet het ook niet meer. Ik heb de auto ergens 2008 verkocht. In 2016 terug gekocht en in 17 weer verkocht.
Ik had volgens mij de temp sensor destijds gewisseld en zooitje ontstekingsdelen.

Wouter1973

Ik zie nu pas dat de originele post uit 2007 stamt ;D

S. Brouwer

Citaat van: Wouter1973 op 14-12-2018 21:30:41
Ik zie nu pas dat de originele post uit 2007 stamt ;D

Moest ook al even kijken wat het voor notificatie was :)