Wie weet iets meer over alarminstallatie type GT11? (Getronics)

Gestart door CharlieFox, 26-07-2007 22:15:19

Vorige topic - Volgende topic

CharlieFox

Deze zit in mijn 850 maar doet het niet, lees: Ik krijg 'm niet aan de praat. Natuuuuuuurlijk geen handleiding van, dus als iemand die heeft, heel graag. Ik heb zowel de fabrikant in Italie als de distributeur Rhodelta al aangeschreven maar tot nu toe nog geen bericht. Verder vraag ik me af of er een afstandbediening bij de GT11 hoort. Verdere specs die ik aantrof op 2 labeltjes op het apparaat:

GETRONIC sr1
SERIE 529C39828
Z-I-RC-ND-3
COLL. 19 7/95 OK

TBBS TNO
Goedgekeurde alarminstallatie
AA-019316
Merk: Getronic
Type: GT 51/52
0013.324

Op het zwarte kastje staat: GT11

Edit 27-07-2007:
Geachte moderators,
Ik zie net dat er ook een "alarmsystemen" deel in het forum is. Wil een van jullie dit topic daar naar toe verhuizen? Ik krijg het zelf niet voor elkaar, behalve als ik copieer en het oorspr. bericht verwijder. Dank alvast.
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

Misha

Citaat van: CharlieFox op 26-07-2007 22:15:19
Verder vraag ik me af of er een afstandbediening bij de GT11 hoort...
Is dat hetzelfde als een handzender ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

CharlieFox

Citaat van: Misha op 26-07-2007 22:24:28
Citaat van: CharlieFox op 26-07-2007 22:15:19
Verder vraag ik me af of er een afstandbediening bij de GT11 hoort...
Is dat hetzelfde als een handzender ?
DCCCL, die remote control heb ik dus niet, maar ik kan morgen wel een foto van het zwarte kastje maken. Ik zal 'm dan hier posten ... Dank alvast.

Edit 27 juli: Foto's geplaatst. Verder: Ik heb ook geen sleutel van dat zwarte kastje in de motorruimte. Vraag me sterk af of ik dat alarm nog ooit aan de praat krijg ...
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

Misha

Deel van handleiding
Hier wat aan ?
Staat meer info, dus gewoon nederlandse site. Staan ook alle handzenders, afstandsbedieningen en de bijbehorende manuals.

Technische Dienst Tel: 010-4795755 Fax: 010-2927461 E-Mail: td AT rhodelta PUNT nl
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

CharlieFox

Misha, hier heb ik zeker wat aan, hartelijk dank! Blijkt dat ik dus kennelijk toch niet goed genoeg gezocht heb op die site, was er wel geweest. Alhoewel ik niet zo'n ster ben in electr. schema's e.d. ga ik me toch even op de uitleg storten. Wie weet kom ik er uit.