Big brake kit

Gestart door Arien, 23-07-2007 18:34:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eugene

#45
Citaat van: Turbobiker op 25-07-2007 19:14:02
Citaat van: Eugene op 25-07-2007 19:08:18
De combi is wel al gemaakt met AP, WP, Porsche en Stoptech. Aangezien de Mov'it klauw hetzelfde is als die van Porsche gaat dat ook gewoon passen en CTF past volgens Marc.

Eigen remklauw... Zeker andere maten. Maar als iemand ooit eens langs komt met een setje Pegs en een sleutel, dan kunnen we ook die combi passend maken!

Die paar mm gaan het verschil niet maken ;)

Probeer Emiel's velgen gewoon als jullie weer van auto wisselen  :eusa_think:

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 25-07-2007 19:16:14
Citaat van: Eugene op 25-07-2007 19:08:18
De combi is wel al gemaakt met AP, WP, Porsche en Stoptech. Aangezien de Mov'it klauw hetzelfde is als die van Porsche gaat dat ook gewoon passen en CTF past volgens Marc.

Was dat niet ook die meneer die zei dat ze icm Titans passen?

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17653.45

Waar zie je dat dan staan? ???

If it's not blown, it sucks...

Arien

Citaat van: Wibren V70RAWD op 25-07-2007 18:46:15
Heb net ff een foto gemaakt hoe het bij mij zit. Er zit i.i.g. een kleine spacer op (schat zo'n 5mm dik). Verder is de ruimte tussen de velg en de klauw zo'n 3 mm.

http://img165.imageshack.us/img165/9463/200707250008tm2.th.jpg

Hopelijk heb je hier iets aan, groeten wibren

Ik heb er wel wat aan, zo te zien zit het er al een tijdje onder bij je en als het naar je zin werkt is het dus goed spul dat AP. Hoeveel km rijd jij op een setje blokken en schijven?

Arien

Citaat van: Turbobiker op 25-07-2007 19:16:14
Citaat van: Eugene op 25-07-2007 19:08:18
De combi is wel al gemaakt met AP, WP, Porsche en Stoptech. Aangezien de Mov'it klauw hetzelfde is als die van Porsche gaat dat ook gewoon passen en CTF past volgens Marc.

Was dat niet ook die meneer die zei dat ze icm Titans passen?

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17653.45

klopt maar hij heeft het over 18"pegs en niet over 17"

Arien

Okee okee, nog geen reactie van Kalmar mbt de AP BBK, dus das ff wachten, eens kijken of ik morgen daarover meer nieuws heb.

Omdat ik nog geen winterbanden/ velgen heb, twijfel ik een beetje of ik een 2e setje comets 17" koop of een 2e setje pegs.
Dus ik moet een setje kopen dat in beide past, maar goed past het in de comets dan past het in de pegs.
Iig geval wordt het onderhoud iets om rekening mee te houden (prijs/ tijd).

vraag: welke schijven slijten sneller; AP of WP?

vraag 2: waar staat dat die WP schijven krom rijden? Link me pls,.... hehe

Johann


Arien

Ik kan helaas niks vinden over de kromme WP schijven,.... iemand een idee welk buitenlands forum dat staat.....

Johann

Citaat van: Arien op 25-07-2007 22:31:19
Ik kan helaas niks vinden over de kromme WP schijven,.... iemand een idee welk buitenlands forum dat staat.....

Moet je Eugene even prive mailen.

Ludo

Citaat van: Emiel op 25-07-2007 22:37:15
zo kan je buiten het forum om Eugene vragen hoe het zit met kromme WP schijven...

is dat zo'n geheim dan.  ???

of is het om achteraf op volgende vraagsteller te roepen:
Citeer
Je mag er zelf ook wel eens iets voor doen hoor....

Elke vraag is al een keer voorbij gekomen...  ::)

::)

Emiel

Citaat van: Ludo op 25-07-2007 22:39:28
Citaat van: Emiel op 25-07-2007 22:37:15
zo kan je buiten het forum om Eugene vragen hoe het zit met kromme WP schijven...

is dat zo'n geheim dan.  ???

Kennelijk... :evil:

Eugene

Citaat van: Ludo op 25-07-2007 22:39:28
is dat zo'n geheim dan.  ???

Nee, hoor. Tis gewoon info die ik van buitenlandse forums (fora voor de spellingsfreaks) haal, niet meer en niet minder...

If it's not blown, it sucks...

Arien

#56
Gaan we hier verder, geen idee waarom de vorige post vergrendeld is, maar goed.

Ik ben gestart om vooral kennis met elkaar te delen. Dat is de reden dat ik om jullie reactie vroeg mbt de kromme WP schijven,.... kennis delen lijkt me zinvol  :eusa_whistle:

Klopt inderdaad dat er vaak een vraag wordt gesteld, waar vervolgens geen antwoord of slecht een gedeeltelijk antwoord op lijkt te komen. Een standaard antwoord wordt wel vaak gegeven, zoals zoek/ lees in forum. Das geen antwoord dus... maw specifieke vragen van BKK mbt comets zijn hier nog niet gesteld.

Verder bedank ik Eugene voor zijn reactie in mn prive... reply is on its way.

Waar we onder andere gebleven waren was bij de prijs van AP racing kit en of ie past in 17"comets/ pegs, ik heb nog geen reply van Kamar-union hierover.
Bestaat er interesse in deze info?

Verder zoek ik mensen met een BBK (geen AP want die past) waar ik mn comets een keer op passen kan, liefst in de buurt van Rotterdam.

mehn

Citaat van: Arien op 26-07-2007 13:03:45
Nog geen antwoord op mn vragen echter,... :eusa_think:

Ik verwacht ook niet dat je die gaat krijgen.
Áls de antwoorden op jouw vragen bekend zijn staan ze al in 1 van de weet ik hoeveel Big Brake Kit-topics. Zijn de antwoorden niet bekend krijg je ze zéker niet.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Arien

#58
Citaat van: mehn op 26-07-2007 13:10:25
Citaat van: Arien op 26-07-2007 13:03:45
Nog geen antwoord op mn vragen echter,... :eusa_think:

Ik verwacht ook niet dat je die gaat krijgen.
Áls de antwoorden op jouw vragen bekend zijn staan ze al in 1 van de weet ik hoeveel Big Brake Kit-topics. Zijn de antwoorden niet bekend krijg je ze zéker niet.

Hmm dat klinkt niet echt hoopgevend zo, ik zal toch niet de eerste zijn die de mogelijkheden voor verschillende BBK's  icm comets onderzoekt?

mehn

Citaat van: Arien op 26-07-2007 15:34:50
ik zal toch niet de eerste zijn die de mogelijkheden voor verschillende BBK's  icm comets onderzoekt?

Precies! Daarom juist.

Emiel wilde ook graag zijn Comets houden en dat lukte niet. Nogmaals een verzoek om eens goed te lezen op dit forum. V.w.b. BBK's is het meeste namelijk recent al eens besproken.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: