nieuwe V70 R awd gereden!

Gestart door hpetak, 30-05-2003 20:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: Diablo op 13-06-2003 23:44:35
Dat is niet zo mooi,en de dealer weet ook niks natuurlijk :( :( :( iemand hier had die nieuwe R al zien rijden,ik ben ,m nog niet tegengekomen.....

Vanmiddag heb ik er een gezien bij het tankstation hier in de buurt.
Het was een V70R AWD 6MT, Titanium grijs met "Gobi" beige interieur.

Jur

Citeer
Vanmiddag heb ik er een gezien bij het tankstation hier in de buurt.
Het was een V70R AWD 6MT, Titanium grijs met "Gobi" beige interieur.

En hier de bijbehorende foto:

Johann

Ik kwam net op de snelweg een S60R voorbij.
In eerste instantie had ik het helemaal niet gezien todat hij uit de rechter rij kwam en naar mij toe reed, aan de grill zag ik dat het een R was.
Ik wou net de snelweg af en de R kwam mij daar weer voorbij.
Ik dacht laat ik er even achter aan gaan. ;D
Affijn, al vrij snel stond er ~235 op de teller maar ik was niet onder de indruk van de prestaties van de R.
Het kan natuurlijk zijn dat de beste man de auto nog moest inrijden.
Om 'm beter te bekijken heb ik zoveel mogelijk de rechter baan aangehouden, hij zat inmiddels weer achter mij.
Terwijl de R op de linker baan gewoon in de rechte lijn kon rijden heb ik regelmatig van rijbaan moeten wisselen.
De R was wel sneller maar ik heb geen beschamende afstraffing mogen meemaken., meer kruip werk.

Wel even de duim omhoog gedaan natuurlijk! :icontup:

Rudi

Citaat van: Johann op 15-06-2003 13:14:25
In eerste instantie had ik het helemaal niet gezien todat hij uit de rechter rij kwam en naar mij toe reed, aan de grill zag ik dat het een R was.
Affijn, al vrij snel stond er ~235 op de teller maar ik was niet onder de indruk van de prestaties van de R.
Om 'm beter te bekijken heb ik zoveel mogelijk de rechter baan aangehouden, hij zat inmiddels weer achter mij.
Terwijl de R op de linker baan gewoon in de rechte lijn kon rijden heb ik regelmatig van rijbaan moeten wisselen.
De R was wel sneller maar ik heb geen beschamende afstraffing mogen meemaken., meer kruip werk.

Die man thuis balen,zegttie tegen z,n vrouw:deze R trekt voor geen meter een witte 850 kon me zelfs bijhouden ;D  :P ;D
Dr.Go-Fast...

Johann

Citaat van: Diablo op 15-06-2003 15:07:22
Die man thuis balen,zegttie tegen z,n vrouw:deze R trekt voor geen meter een witte 850 kon me zelfs bijhouden ;D  :P ;D

Nou, het was met de S60T5 welke motorisch weer helemaal standaard is.
Met de 850 had ie denk ik gelijk de R in de aanbieding gedaan.

Rudi

Citaat van: Johann op 15-06-2003 15:11:59
Citaat van: Diablo op 15-06-2003 15:07:22

Nou, het was met de S60T5 welke motorisch weer helemaal standaard is.
Met de 850 had ie denk ik gelijk de R in de aanbieding gedaan.

;D Niet zo goed nieuws dus voor de nieuwe R :( 50PK verschil,AWD en niet noemenswaardig weglopen klinkt niet goed :(

Dr.Go-Fast...

hpetak

Citaat van: Johann op 15-06-2003 13:14:25

Johann,
Die vent had natuurlijk een automaat!!Kan niet anders :-
Hans

Boom

of inderdaad nog aan het inrijden! ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Robinson

Als het goed is hoeft zo'n R, en tevens alle nieuwe Volvo's, niet meer ingereden worden.