Photoshop verzoek.....

Gestart door Flipjes 850 R, 24-07-2007 16:19:59

Vorige topic - Volgende topic

Flipjes 850 R

Er zijn mensen die vinden dat ik een oude auto heb. :eusa_doh: Ja nou ja 1996 is niet het aller nieuwste, maar ik heb wel een R-roffel  :eusa_dance:

Mijn vader heeft een nog "oudere" auto : een Mercedes W123 Diesel van bijna 24 jaartjes.
Hij gebruikt de auto voor dagelijks gebruik, en je begint toch wel aardig te zien dat deze op leeftijd is.

Hij wil 'm gaan restaureren,( hij is toch wel een beetje verliefd op deze auto zecht hij zelf ) ,maar dan wel in een andere kleur. Nu is deze auto grijs, en hij wil 'm wellicht Bordeaux-rood laten spuiten, lijkt hem icm een Beige interrieur wel een mooie combi.

Wie oh wie zou met photoshop een realistisch beeld hierbij kunnen geven. Een bestaande foto hebben we nog niet kunnen vinden.

Alvast bedankt !!!!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Duell

waarom een photoshop ? Als je geen origineel hebt kan je toch ook gewoon een rode W123 vragen ?
Wat voor W123 gaat het eigenlijk om ?

Een Station

Een verlengde

Of een gewone sedan

Alleen is die niet zo heel erg mooi rood  ;D

V70geRwin

Barry C70 heeft mij al eens geholpen om bepaalde wielen onder mijn auto te shoppen...

Barry_C70

It it a sedan or estate? Post a good picture of the current car (high resolution, good angle, etc) and I'll see what I can do (its a mercedes after all :P) ;)

Flipjes 850 R

I hope this photo will do, otherwise i will search for a other one. This is the type of car that my father drives

Duell

is die foto, die ik daarboven heb gezet niet rood genoeg dan ?  Is ook precies dezelfde versie. (en een 1600x1200 plaatje)  :eusa_shifty:

Flipjes 850 R

Je hebt rood en je hebt BORDEAUX rood ( en nog vele ander natuurlijk...)

Het zou gaan om een kleur bordeaux die een behoorlijk stuk "moderner"  :eusa_think: overkomt dan die ander kleuren.
Evengoed bedankt voor het zoeken. Die foto's zijn al onderweg naar m'n vader

thuur

Citaat van: Flipjes 850 R op 25-07-2007 11:00:24
I hope this photo will do, otherwise i will search for a other one. This is the type of car that my father drives

Misschien dat Barry eens in z'n onderschrift kan zetten "Je kunt gewoon Nederlands tegen me lullen hoor"... :eusa_think:

Gr ;D

Barry_C70

That a good pic, I'll see what I can do,

oh by the way: Je kunt gewoon Nederlands tegen me lullen hoor ;)

-D©©©L-

Citaat van: Barry_C70 op 26-07-2007 11:50:25

oh by the way: Je kunt gewoon Nederlands tegen me lullen hoor ;)

Hij kan het wel  ;D :eusa_clap: Ga zo door Barry !

Nunki

Citaat van: Barry_C70 op 26-07-2007 11:50:25
That a good pic, I'll see what I can do,

ik zou er ook meteen een setje apex 4 cm onder shoppen. Vooral aan de voorkant  ;D

Barry_C70

Here's a quick render...

Gmid

haha, meteen verlaagd, grill meegespoten, witte knippers geplaatst en opnieuw in de wax gezet. Nice job!

;D
Volvo C30 '12

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

macdriver

he barry welk programma gebruik je daar voor
lijkt me leuk om ook zelf te kunnen doen :eusa_clap: :eusa_clap: