Overspuiten 850 in lbp..?

Gestart door irwinroks, 24-07-2007 19:11:48

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Neeeee, 411!

Op die ander kleurstaal vind ik het weer niet wat.  :eusa_think:

Een van die 2 waar bij staat niet leverbaar.  :eusa_shifty:

elianmars

450 euro?  :o :o

Ik ben al de helft kwijt als ik mijn achterbumper opnieuw wil laten spuiten.......  :eusa_shifty:

Ik zou het, zeker voor dat geld, gewoon laten doen. Ik denk dat ik wel alles mee zou laten spuiten, trouwens.

Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!

Duell

Citaat van: elianmars op 24-07-2007 20:08:46
........
Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!

En ik ook, je ( irwinroks) bent nu wel verplicht om na afloop een stapel grote foto's te plaatsen  ;D ;D

850Tim

Citaat van: elianmars op 24-07-2007 20:08:46

Ik zou het, zeker voor dat geld, gewoon laten doen. Ik denk dat ik wel alles mee zou laten spuiten, trouwens.

mee eens, maar dan de 423. Is een hele aparte mooie kleur. Heb onlangs zo'n kleur zien staan in Pijnacker 855, erg mooi.
Simply the best.......

850Tim

Ik heb een prijsopgave gevraagd om mijn rode R helemaal in de blanke lak te zetten, ben benieuwd :-\

Ik word gek van dat poetsen...... :P
Simply the best.......

de geneRaal

ben benieuwd voor 450 euro    hoe het er uit ziet :)

maar mooi..... :eusa_hand:
Blackstone under construction

-D©©©L-

Citaat van: de geneRaal op 24-07-2007 20:55:22
ben benieuwd voor 450 euro    hoe het er uit ziet :)

maar mooi..... :eusa_hand:

Kennis van me heeft een schade V70 laten doen, in de rest uren bij een bedrijf in de buurt.
natuurlijk wel zelf kaal maken en weer opbouwen, incl strakmaken was hij ook rond de 500 kwijt.
601 rood met blanke lak. Je moet geen haast hebben als je het zo laat doen. 

de geneRaal

dat geloof ik wel met rood vvor die prijs ;)

maar LBP voor 450?                                  is een dure kleur dat weet ik wel   

succes!
Blackstone under construction

@®-

Citaat van: de geneRaal op 24-07-2007 21:20:40
dat geloof ik wel met rood vvor die prijs ;)

maar LBP voor 450?                                  is een dure kleur dat weet ik wel

succes!
Dat maakt niets uit hoor, kleur wordt gemengd, van vele verschillende kleurpigmenten. Maar je moet rekenen voor een liter lak kost ongeveer rondt de 75 euro excl. btw.

Eugene

Ben erg benieuwd naar het resultaat en 450 is echt goedkoop :o

Er staat me alleen nog een foto bij van een LBP/Saffron 850 en dat vond ik niet zo geslaagd. Dat Ice Blue is overigens echt heel erg mooi 8)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Eugene op 24-07-2007 22:24:10
Ben erg benieuwd naar het resultaat en 450 is echt goedkoop :o

Er staat me alleen nog een foto bij van een LBP/Saffron 850 en dat vond ik niet zo geslaagd. Dat Ice Blue is overigens echt heel erg mooi 8)

Ik denk dat je die Saffron 850 bedoelt die een tijdje terug op Marktplaats stond.

Ik vond 't wel mooi......  :-[ :eusa_shhh:

Eugene

Nee, heb ook ergens een foto gezien van een 850 uit Zweden. Die was boven de "lijn in het spatbord die van voor naar achter loopt" Saffron en eronder LBP. De combinatie opzich was al lelijk, maar een van beide kleuren zou ook niet mooi staan.

If it's not blown, it sucks...

Duell

Citaat van: Eugene op 24-07-2007 23:20:22
Nee, heb ook ergens een foto gezien van een 850 uit Zweden. Die was boven de "lijn in het spatbord die van voor naar achter loopt" Saffron en eronder LBP. De combinatie opzich was al lelijk, maar een van beide kleuren zou ook niet mooi staan.

;D ;D

markwinterman

:eusa_sick:
aaarghh!! wat isdit???

Wout309t

Ik denk dat LB niet staat op een 850 I.....
2011 V70 2.0T R-Design MT