Overspuiten 850 in lbp..?

Gestart door irwinroks, 24-07-2007 19:11:48

Vorige topic - Volgende topic

irwinroks

Hallo allemaal.

Vandaag ben ik langs eenplaatselijke autospuiter gegaan om te vragen of het mogelijk is mijn 850 92. over te laten spuiten in Laser Blue Pearl. :angel:
Na een prijsopgaaf ed. ben ik tot het besluit gekomen om dit binnenkort te laten doen. :eusa_dance:
Wie heeft hier een mening/opmerking over? zal deze kleur goed tot zijn recht komen op een glt uit 92.?
Er is gewoon niets beters in mijn ogen.. Of ben ik nu naief ;)

FRANQ

ben heel benieuwd naar het prijskaartje en het resultaat.
lijkt me mooi ja:)
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

pwassink

Verkijk je niet op een S70 als voorbeeld in dit geval oid ..

(tenzij je ze allemaal mee laat spuiten)  zijn alle grijze accenten in staat om er iets heel anders van te maken optisch.  :eusa_think:

Geen idee hoe dat uit zou werken icm matgrijs her en der ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

irwinroks

Ik heb zelf het idee dat de spuiter het in de avonduurtjes doet.
Ik heb zelf de middelen om de auto spuitklaar af te leveren en om ook zelf de deurstijlen aan de binnenkant alvast in kleur te spuiten.
Het afplakken en spuiten alles incl. komt het totaal plaatje rond de €450 uit. Zelf vind ik dit reuze mee vallen.

irwinroks

dat is inderdaad wel een punt. ik wil dan ook de stootbumpers en handgrepen laten meespuiten. Ik heb daardoor ook gekozen voor deze kleur en niet het safron. safron vind ik echt een kleur voor de c70's ed. de wat "rondere" modellen.

haRtV70R

Ik denk dat het tegenvalt op een 850.  :eusa_think:
[move][/move]

Turbo-Geek

Ach voor die centen kan je het altijd proberen alhoewel het theoretisch voor dat geld niet knap gespoten kan worden ...
Maar goed, zeker als je het voorbewerken zelf (goed) kan doen en de huidige lak zijn beste tijd gehad heeft kan je er alleen maar op voorruit gaan en ik zou het dan zeker doen, zeker voor het geld want dat kan eigenlijk niet, dus maar er snel gebruik van !!
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Rudi

Heiligschennis ;D  maar voor 450€ ::) daar kan ik net 2 deuren voor laten spuiten,maar weet dan wel dat het goed gebeurt.....
Dr.Go-Fast...

mehn

Citaat van: haRtV70R op 24-07-2007 19:23:15
Ik denk dat het tegenvalt op een 850.  :eusa_think:

Lijkt me ook niks. Ooit die 850 in Saffron Pearl gezien?  :eusa_shifty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

irwinroks

De reden dat het zo "goedkoop" is, komt doordat het meeste werk zelf wordt gedaan. het spuiten van de binnenkant van deuren, spuitklaar maken ed. Dit bedrijf waar ik het laat doen, heeft een goede reputatie daar hij al meer klassieke Volvo's (amazone, 164 ed.) heeft gespoten met een verbluffend resultaat. plus is het een erkend schadeherstelbedrijf.

irwinroks

Juist doordat ik er ook nog geen een in deze kleur heb gezien vind ik het juist wel leuk :D

Claudia

Als je tóch voor blauw gaat...waarom dan niet ijsblauw?
Zooooo mooi!

(en bedenk wel, dat je met laserblue de rest van je leven de titel: 'herenkapper' draagt :eusa_shifty:)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

-D©©©L-

Ik zou een zeldzame kleur uit die tijd kiezen.
Ik denk dat dat op lange termijn "houdbaarder" is, kleuren worden in de tijdgeest gezocht bij de auto. Dat doe je niet zo maar even. Een te hippe kleur op een oud model staat al snel "ricey". 

415, 417 of 423 :eusa_drool:

-edit- is ook een hele mooie claudia ! welk nummer ?

Claudia

Citaat van: -D©©©L- op 24-07-2007 19:46:04

Geen idee...
Kwam hem eens tegen in een file...en hij is écht bruut!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

mehn

Citaat van: -D©©©L- op 24-07-2007 19:46:04

415?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: