lijnzaadolie

Gestart door Nunki, 26-07-2007 07:36:21

Vorige topic - Volgende topic

Nunki

Er is al veel over geschreven maar toch nog even een vraagje hierover voordat ik m'n bumpers verpruts:

Ik heb hier een flesje lijnzaadolie van 'de tuinen'. Het zit boordevol Omega 3 en het is goed voor hart en bloedvaten...
Hebben we het over hetzelfde spul of moet ik een andere substantie hebben, andere concentratie oid  ???
Ik lees hier net ergens dat je zoiets bij de gamma haalt. Dat lijkt me een verschil met mijn flesje.
Ook zou je het moeten koken voor gebruik? (Op mijn flesje staat: niet verhitten  8)  )
Ik wil er zo aan beginnen maar ik begin te twijfelen. Het weer zit trouwens ook niet echt mee. (las dat je de auto daarna beter even in 't zonnetje zet ivm verdamping van de olie voor een mooier resultaat)

Alvast dank!

mehn

Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij moet je de gekookte versie hebben, niet zelf koken ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Nunki

Citaat van: mehn op 26-07-2007 07:39:17
Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij moet je de gekookte versie hebben, niet zelf koken ;)

ah goed dat je het zegt. De verkoopster keek me trouwens ook raar aan toen ik over bumpers begon  ::)
Dan maar naar de gamma / praxis oid  ;)

@®-

Klopt, je moet de gekookte versie hebben, waarmee je ook bv. verf mee zou kunnen verdunnen.

Maar wie weet is dat Omega 3 wel heel goed voor het huidje van de bumpers  ;D