BBK wat past wel en niet..

Gestart door Johann, 08-01-2007 16:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mvh

Oke dankjewel! Nu maar eens kijken of ik een setje kan vinden. Denk dat de meeste webshops raar staan te kijken als ik 850 klauwen terugstuur voor het statiegeld :D
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

leons850

Citaat van: Mvh op 16-02-2015 22:19:50
Oke dankjewel! Nu maar eens kijken of ik een setje kan vinden. Denk dat de meeste webshops raar staan te kijken als ik 850 klauwen terugstuur voor het statiegeld :D

Kijk eens op de site van Elferink in Enter.
komt mijn set ook vandaan.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

V70geRwin

Citaat van: Mvh op 16-02-2015 22:19:50
Oke dankjewel! Nu maar eens kijken of ik een setje kan vinden. Denk dat de meeste webshops raar staan te kijken als ik 850 klauwen terugstuur voor het statiegeld :D

Met een beetje geluk checken ze dat niet  ;)

leons850

Citaat van: V70geRwin op 16-02-2015 23:19:23
Citaat van: Mvh op 16-02-2015 22:19:50
Oke dankjewel! Nu maar eens kijken of ik een setje kan vinden. Denk dat de meeste webshops raar staan te kijken als ik 850 klauwen terugstuur voor het statiegeld :D

Met een beetje geluk checken ze dat niet  ;)

Ik heb mijn oude 302 set nog gewoon liggen.
Mocht de auto ooit weg gaan dan gaan er wel even een paar gadgets onder vandaan. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Rvd

Ik weet niet of het al eerder aan bod is gekomen.
Maar de AP remmen gaan uit van de 325x28 schijf. Nu zijn er ook spacers te krijgen voor de AP klauwen zodat je 30mm of 32mm dikke schijfen kan gebruiken.

V70geRwin

Binnenkort een S60R remmen set voor de achterkant monteren.
Afgelopen vakantie heeft mijn reservewiel een hoop ellende bespaart maar die is nu nog maar 16 inch.
Door het voorval hou ik straks toch een erg goede 17 inch band over.

Past een 17 inch stalen reservewiel over de S60R remmen aan de achterkant?

arjenT5R

Ik heb ondertussen 17 inch immi pegs als winterset op m'n auto, gaat ook prima met de 320mm V50 set :) :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!