Belevenissen van Flipjes 850 R

Gestart door Flipjes 850 R, 29-07-2007 14:27:06

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Gefeliciteerd met de verkoop. En leuk Lupo'tje maar ding kan nog veel lager hoor.   ;D

FGG

Jammer dat de R is verkocht. Ik vond 't één van de mooisten van het forum in het prachtige DOP.

De Lupo? Daar heb ik helemaal niks mee, vind persoonlijk de Arosa mooier. Ook de IS Sportscross doet 't niet bij mij. Maar ja, smaken verschillen en soms zijn keuzes niet alleen het gevolg van smaak.

Heel veel plezier met de Lupo en misschien zien we je hier nog eens terug in een LBP (die vind ik dan wél weer mooi).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Flipjes 850 R

Citaat van: fearless op 22-08-2009 19:19:16
Gefeliciteerd met de verkoop. En leuk Lupo'tje maar ding kan nog veel lager hoor.   ;D

Nog lager ?

Ik ben net met drie volwassenen even een rondje gaan rijden; we komen de wijk niet fatsoenlijk uit met al die drempels hier. Meteen maar opzoek naar een setje normaal lichtmetaal....
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Turbo-Geek

Citaat van: Flipjes 850 R op 22-08-2009 20:45:27
Citaat van: fearless op 22-08-2009 19:19:16
Gefeliciteerd met de verkoop. En leuk Lupo'tje maar ding kan nog veel lager hoor.   ;D

Nog lager ?

Ik ben net met drie volwassenen even een rondje gaan rijden; we komen de wijk niet fatsoenlijk uit met al die drempels hier. Meteen maar opzoek naar een setje normaal lichtmetaal....

En die trommelrem achter zwart maken, een trommelrem is niet iets wat je wilt laten opvallen, zeker niet op een lupo ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------