mijn 850 estate

Gestart door krisque, 29-07-2007 16:18:32

Vorige topic - Volgende topic

krisque

Hallo, ik ben Kris (36j) uit Genk in Belgisch-Limburg en dit is mijn 850 2.0 LPI estate uit '96. Heb hem nu 1,5 jaar en sinds enkele weken ligt ie vooraan 4 cm lager. Weinig kans dat je hem op de weg hebt gezien want maar 17.000 km gereden sinds januari 2006. Vlak bij je werk wonen heeft dus als nadeel dat je niet veel met je 850 kan rijden  :(

http://img408.imageshack.us/img408/4017/850juli2007nh1.jpg

Turbobiker

Welkom Kris.

Maar volgens je foto lijkt de Estate eerder achteraan 4 cm lager te liggen ::) ;D

De Tussenpaus

Chris

Welkom op het forum en veel plezier met je 850. Dat je er maar meer in mag gaan rijden en dus ook weer meer plezier in het leven mag ervaren ;D

Groeten,
Chris

Erik 850

Welkom! Ik zou dan toch serieus of een andere woonplaats of ander werk overwegen... ;)
850 GLT AUT: 355000km. DOEL eerste 3 en 5 omdraaien :D

markwinterman

niet in de bocht aan je handrem trekken!!
welkom hier ;D

breakman

hey Kris ,

welkom op het forum en proficiat met je 850 ! vanwaar ben je in genk ? ben namelijk ook een genkenaar  :eusa_whistle:

FGG

Welkom op 't Forum, Kris.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

viking_in_shorts

Welkom!

Zie ik daar nou een S op het nummerbord staan? :eusa_think:

mehn

Citaat van: viking_in_shorts op 29-07-2007 19:34:12
Zie ik daar nou een S op het nummerbord staan? :eusa_think:

Belgisch Limburg...een B dus :eusa_snooty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

krisque

Ik ben echt verbaasd dat er op nauwelijks 1 dag al 150 mensen gekeken hebben naar deze topic. Voor mij weeral een bewijs van hoe verbonden 850-rijders zijn met hun auto. En met elkaar via deze supersite!
Aan Turbobiker moet ik toegeven dat de auto die dag idd ook achteraan redelijk laag lag. Dat kwam door enkele zakken cement en zand, nodig voor verbouwingen (aan het huis, niet aan de auto  ;))
Het antwoord voor Breakman is Genk-zuid, vlakbij de haven waar deze foto werd genomen. En waar woon jij dan? Je auto komt me ook niet bekend voor moet ik toegeven.

Snellebaksteen

Welkom! Is het een Turbo of heb je die columba's voor de sier?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

krisque

Het is de baby-motor van 126 pk uit de 2 liter 10-klepper. Speciaal naar gezocht omdat ik zo weinig kilometers maak.  Dus geen turbo jammer genoeg. De columba's heb ik van vorig jaar.

krisque

Leuke vakantiefoto vind ik zelf: twee oude tanks, alleen de zweedse rijdt nog

Chris

Citaat van: krisque op 22-12-2008 20:32:56
Leuke vakantiefoto vind ik zelf: twee oude tanks, alleen de zweedse rijdt nog

http://img246.imageshack.us/img246/1477/2008062cf2.jpg

Hey, waar is dat? Ik denk het te herkennen.

francois

mooie roffel welkom

vr gr