OBDII volvo software en hardware voor diagnose

Gestart door Gunnar, 30-07-2007 21:21:40

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Als je een goede universele obd2 scanner zoekt is de autoboss V30 (elite) het neusje van de zalm.

Kwaliteit kost geld ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Frank76

Dat was nou net niet de bedoeling. Voor dat geld kan ik hem ieder maand dat ie nog mee gaat vast uit laten lezen bij de garage...
Kost ruim het dubbele van heel mijn auto.
Software is vaak wel te vinden, een goede kabel vast ook, maar je moet net even weten wat je moet hebben.
Dit kastje wordt hem niet in ieder geval.
ZOveel mensen zoveel meningen

Sbv

service lampje brand omdat de auto service nodig heeft. Dealer in Goes kan je auto zo uitlezen anders. Het kan met Vida aangezien deze van feb 2000 is

Frank76

Dealer in Goes kan ik niet betalen. Bovendien heb ik daar niet veel vertrouwen in aangezien die doodleuk een roetmeting factureren bij een benzine auto...
Vida is software neem ik aan?
ZOveel mensen zoveel meningen

Sbv

Citaat van: Frank76 op 26-05-2013 08:07:35
Dealer in Goes kan ik niet betalen. Bovendien heb ik daar niet veel vertrouwen in aangezien die doodleuk een roetmeting factureren bij een benzine auto...
Vida is software neem ik aan?
Vida is software, er hoort een dice bij welke met je auto communiceert. Ik denk dat je voor 25 euro klaar bent, of je stuurt Taranis een bericht, die kan dat waarschijnlijk ook wel.

Taranis

Voor 25 euro wel hoor ;D Al geef ik de voorkeur aan een kratje bier :P

De dealer in Goes heb je qua uitlezen niet heel veel aan. Vaak zijn de codes al gewist voor je de kans krijgt om zelf mee te kijken en krijg je de mededeling dat alles in orde was. Ik doe het liever zelf.