Hoeveel kilometers staan er nu op je Roffel ?

Gestart door Joeri, 14-08-2002 10:57:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Guido_Smit

#15
Mijn 850GLT van 1992 op gas heeft inmiddels er 396000 km op zitten, dat is volgens mij 10x de wereld rond!
Ik bezit sinds kort nu ook een V70T automaat met "slechts" 75.600 km erop. Deze rijdt voortreffelijk en toch rijdt mijn 850 glt nog heeeer...lijk,echt waar. Het zal mij pijn doen als deze eerstdaags de deur uitgaat. Daarom stel ik het nog even uit.Wel iets duurder 2 volvo's, maar ja mijn 2 zonen willen ook nog even vergelijken.

Groetjes Guido Smit en tot zondag(met mijn V70T).

Mellow_yellow

#16
175000 kms op mijn gele rakker, waarvan al dik 50000 km met chip, grotere turbo, etc, etc. En nog geen druppie olie verbruiken, alleen lekt de achterste nokkenaskeerring een heel klein beetje. Maar daar stoppen we binnenkort wel even een nieuw keerringetje in. TOPauto!  :D

HanH

#17
Mijn auto heeft inmiddels 504800 km gereden, vrijwel
probleemloos. Bij 480000 uitlaatkleppen vernieuwd en nu
weer gaan met die banaan!

Reitse

#18
Dát zijn nog een kilometerstanden :o :o
Wat voor brandstof trouwens?

Joeri

#19
CiteerDát zijn nog een kilometerstanden :o :o
Wat voor brandstof trouwens?
hmmm, dieseltje ofzo ? Ach, waarom ook niet gewoon op benzine ?
We zullen het snel weten....hopelijk !!!

ps : Dit vind ik wel het leuke van deze pol, je haalt de extreme gevallen eruit !!  :D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Edwin

#20
Wij zijn net door de 170.000 heen gegaan. Dus ook net ingereden.. ;D Ohja op benzine.

gr. Edwin  8)

Plim

#21
;D
Met mijn Volvo850 GLT uit '92 zijn we net aan de 153.000 km gekomen. Ik heb dus echt zo'n auto die voornamelijk in de stad wordt gebruikt. Veel remmen en optrekken dus. Liefst ook nog een beetje doorrijden. Je merkt het aan dingen als een versleten koppelingsplaat bij 145.000km. Verder moet ik zeggen: ik heb nog nooit eerder zo'n fijne auto gehad !

Pascal
Venetian Red

Erik_M.

#22
Mijn 855 GLT 20V Aut. is van juli 1994 en heeft vanaf nieuw op LPG gereden en heeft voor een LPG auto naar verhouding weinig gelopen: 196.000 km.

Groeten
Erik


CiteerDát zijn nog een kilometerstanden :o :o
Wat voor brandstof trouwens?

HanH

#23
De 504800 is op benzine...... gas is om te koken!

Joeri

#24
En om lekker goedkoop op te rijden  ;D [smiley=cwm12.gif]
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Christiaan

#25
De mijne is net ingelopen en heeft nu 385.000 en een beetje op de teller staan.............. :D (850 GLT van '93)

Big_Mac

#26
402.000 Km en rijdt nog steeds als een jonge .... :P

Joris_Scholte

#27
Mijn bijna-veteraan heeft zondagavond, toen ik terug kwam van mijn werk, precies 135,000 km op de klok staan. Ik hoop nog lang plezier ervan te hebben.
Het hele jaar de R in de maand

denkweb

#28
Ik ben ook net begonnen met inrijden :-)

190000.

Groetuh!

Peter V.

#29
Op mijn roffel staan er nu 327.112 km op lpg en loopt nog steeds perfect GELUKKIG ::)