Bolo stelt zich ook even voor

Gestart door Bolo, 15-07-2010 20:36:08

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Om mijn vorige post te ondersteunen, een klassieker uit mijn smilies mapje:
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Bolo

Ik zal even wat foto's maken. Ben er intussen achter dat de kilometerstand origineel is, dus 225.000. Hij is ook nog echt heel erg gaaf.
Ik heb er nu een weekje in gereden, doe dat niet te veel want hij lust wel wat en benzine is niet erg goedkoop. Wat een geweldige bak is dat, wist niet dat ze zo erg lekker en snel reden, jullie hebben allemaal gelijk hier op dit forum. Dus weer een enthousiasteling er bij.
Wel klingelen mijn remmen, tenzij ik rem, beetje ruimte ergens ofzo. Verder schommeld hij een beetje als je op de cruise rijdt, dat zie je met name op de boordcomputer, het verbruik scommeld dan van 7,5 naar 10 op 100km en dat gaat de hele tijd heen en weer, ook zonder wind en heuvels, beetje vreemd.
Weten jullie ook of 3500,- dan een goede prijs is? :eusa_think:

Bolo

Oh ja, het is geen italiaantje, volgens mij komt hij uit de emiraten, voor zover wij konden nagaan, het is een 2,3. Ps nog geen woestijnzand gevonden, wel arabische deurtags, wel geinig. Geen auto voor Wilders dus.

daytonawim

Dat is je dynamische verbruik, ga maar eens achter een bestelbus rijden en kijk wat dat doet
met je verbruik  ;D ;D

En ga er dan maar naast rijden let op je meter  :o, daarna pas gaan inhalen  :'(( als je geen bumper sprinters in je spiegels hebt zitten)

Op de andere stand kan je dan je gemiddelde (reele verbruik zien over langere afstand.

Effe op alle standen van je knopje een reset geven, dan kan je zien wat je zelf aan verbruik
en gem snelheid doet.

arjen850

Citaat van: Bolo op 21-07-2010 13:17:24
Ik zal even wat foto's maken. Ben er intussen achter dat de kilometerstand origineel is, dus 225.000. Hij is ook nog echt heel erg gaaf.
Ik heb er nu een weekje in gereden, doe dat niet te veel want hij lust wel wat en benzine is niet erg goedkoop. Wat een geweldige bak is dat, wist niet dat ze zo erg lekker en snel reden, jullie hebben allemaal gelijk hier op dit forum. Dus weer een enthousiasteling er bij.
Wel klingelen mijn remmen, tenzij ik rem, beetje ruimte ergens ofzo. Verder schommeld hij een beetje als je op de cruise rijdt, dat zie je met name op de boordcomputer, het verbruik scommeld dan van 7,5 naar 10 op 100km en dat gaat de hele tijd heen en weer, ook zonder wind en heuvels, beetje vreemd.
Weten jullie ook of 3500,- dan een goede prijs is? :eusa_think:

Welkom hier,

Is waarschijnlijk de bevestiging van je remblokken achter.. Veertjes willen nog al eens ral worden.. Nieuw is niet duur en zo besteld :D
Succes en veel veilge kilometers met je paarse bolide ;D

Groet Arjen 8)