deurgrepen achterdeuren in voordeuren

Gestart door dennis850estate, 05-08-2007 17:29:08

Vorige topic - Volgende topic

dennis850estate

Weet iemand of de handgrepen van de achterdeuren van een S/V 70 ook in de voordeuren passen? Ik wil de lelijke grijze handgrepen van mijn T5R vervangen voor zwart gespoten grepen van een S/V 70. Ik gebruik de sloten toch nooit en als het moet kan ik wel via de achterklep ontgrendelen. Staat vind ik ook mooier, zonder sloten.

mehn

2 rechter handgrepen aan de voordeuren was toch een optie dacht ik?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

de deurklinken van achter passen niet in de voordeur of anders om er zit namelijk lengte verschil in de deurklinken de klinken van voor zijn langer dan die van achter

je kunt om de sloten te laten verdwijnen de kapjes van een set achterklinken op die van de voorklink zetten dat past wel dan is je slot ook verdwenen  ;D.

greets wepster

Eugene

Citaat van: wepster op 05-08-2007 17:38:52
je kunt om de sloten te laten verdwijnen de kapjes van een set achterklinken op die van de voorklink zetten dat past wel dan is je slot ook verdwenen  ;D.

Bij de 850 handgrepen wel, bij de x70 handgrepen niet.

Voor en achter zit idd verschil tussen. Links en rechts niet, dus die van het bijrijdersportier past ook in het bestuurdersportier als je geen gezeik met sloten wil.

If it's not blown, it sucks...

dennis850estate

Citaat van: Eugene op 05-08-2007 18:40:56
Bij de 850 handgrepen wel, bij de x70 handgrepen niet.

Voor en achter zit idd verschil tussen. Links en rechts niet, dus die van het bijrijdersportier past ook in het bestuurdersportier als je geen gezeik met sloten wil.

Dus als ik het goed begrijp heb ik met twee achtergrepen (1 linker en 1 rechter) en 2 rechter voordeur grepen geen sloten meer

Eugene

Citaat van: dennis850estate op 05-08-2007 21:09:35
Dus als ik het goed begrijp heb ik met twee achtergrepen (1 linker en 1 rechter) en 2 rechter voordeur grepen geen sloten meer

Klopt helemaal, ik heb namelijk precies diezelfde oplossing 8)

Gunnar

Dus bij een platte batterij ben je "fucked"  :-)

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Eugene

Citaat van: Gunnar op 05-08-2007 21:18:24

Ligt eraan hoe plat... We hebben nog steeds het koffebak slot ;)

dennis850estate

Eugene bedankt,

Dit ga ik doen!! Ziet er vast een stuk mooier uit.

Dennis

fbm

Citaat van: Eugene op 05-08-2007 21:32:29
Citaat van: Gunnar op 05-08-2007 21:18:24

Ligt eraan hoe plat... We hebben nog steeds het koffebak slot ;)

Helemaal plat is echt vervelend, dan gaat de kofferbak wel open maar de rest niet en moet je de achterbankvergrendeling (haak) los pielen om binnen te komen. Ja zelf al een keer meegemaakt :eusa_wall:
Maar ik ben zeker wel blij met mijn blinde x70 hendels :eusa_dance: en als de accu dan nog een keer leeg zou zijn, nou jammer dan! Ik ga voor de looks! :P

FGG

Waar ik dan wel nieuwsgierig naar ben is de prijs van zo'n setje grepen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fbm

Citaat van: FGG op 06-08-2007 08:59:14

Ja ik moest ze gewoon hebben en heb ze nieuw bij de volvo gekocht! Was natuurlijk dom  :eusa_wall: meen iets van 170,-euro voor 4 blinde, als je ze met slot wil hebben zijn ze nog veel duurder.
Andere hier hebben ze van de sloop voor een paar tientjes :eusa_dance: moet je wel geluk hebben en goed zoeken!

FGG

Citaat van: fbm op 06-08-2007 09:35:53
Citaat van: FGG op 06-08-2007 08:59:14

Ja ik moest ze gewoon hebben en heb ze nieuw bij de volvo gekocht! Was natuurlijk dom  :eusa_wall: meen iets van 170,-euro voor 4 blinde, als je ze met slot wil hebben zijn ze nog veel duurder.
Andere hier hebben ze van de sloop voor een paar tientjes :eusa_dance: moet je wel geluk hebben en goed zoeken!

En dan moeten ze nog gespoten worden?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Ik was klaar voor 83,50 ... wel zelf gespoten.

mr clubs

Citaat van: Eugene op 06-08-2007 18:16:26
Ik was klaar voor 83,50 ... wel zelf gespoten.

Ik voor 80,- ook zelf gespoten (2 stuks de anderen waren in de juiste kleur), heb er wel 2 met slotje. Al bij Marans geprobeerd? Daar heb ik ze vandaan.