SLR-sidepipes op 855 T-5R?

Gestart door michiel, 06-08-2007 11:45:53

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Die sidepipes die net na je voorwiel , maar nog voor het portier naar buiten komen.
Dit dus: http://www.tamiya.com/english/products/24290slr_mclaren/frontside_thmb.jpg
Zou dat op de eoa manier in elkaar te smurfen zijn?  ???
Is er ruimte voor (dorpels)?
Zou het stoer staan (denk het wel)?  8)
Zou het stoer klinken?  8)
Natuurlijk custom maken. EPS? Andere suggesties?
En dan natuurlijk de achterbumper dichtsmurfen. Schadebedrijf dat ook met polyster overweg kan?
Zou iemand eens een photoshop kunnen maken?

Kom, breng me eens in verwarring met 27 (meer mag ook) verschillende, elkaar tegensprekende suggesties en tips. Of hou me tegen, want dat wordt toch veel te duur.  :eusa_naughty:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

M a r c

Vraag het eens aan knutselsmurf?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

animalT5R

Denk niet dat grote smurf dat mooi gaat vinden  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RonnieDuck

Alles is te maken!

Maar onder je dorpel,..is wel laag!

Waar laat je de kat?

smaak valt gelukkig niet te twisten,..maar denk niet dat smurfin met je zal sjansen!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Misha

Citaat van: michiel op 06-08-2007 11:45:53
Kom, breng me eens in verwarring met 27 (meer mag ook) verschillende, elkaar tegensprekende suggesties en tips. Of hou me tegen, want dat wordt toch veel te duur.  :eusa_naughty:
Absoluut doen !

Te duur ? Boeiend. Dat kan niet, er zit veel minder staal in dan in een normale uitlaat.

Ik zou dan wel mijn portieren met ducttape dichtmaken en in de zomer mijn ramen dichtlaten, anders sterf je van je eigen uitlaatgassen...

En: Foto's natuurlijk.

Oja, om de nadelen op te heffen kun je natuurlijk gewoon lege pijpen maken, en je gewone uitlaat houden maar achter de achterbumper wegwerken...

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Barry_C70

Misha

Citaat van: Barry_C70 op 06-08-2007 12:05:13
http://img258.imageshack.us/img258/6289/exhaustwu0.jpg
Hey ! Can you also make an impression with  Rolls-Royce Merlin style exhausts ? Coming through to the zijspatborden?

FGG

Citaat van: Misha op 06-08-2007 12:16:07
...Coming through to the zijspatborden?

;D

Stond niet in het woordenboek, zeker? ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Citaat van: FGG op 06-08-2007 12:21:04

;D

Heel eerlijk gezegd is het warm en boeit het me niet genoeg om erover na te denken...

animalT5R

Citaat van: Misha op 06-08-2007 12:22:44
Citaat van: FGG op 06-08-2007 12:21:04

;D

Heel eerlijk gezegd is het warm en boeit het me niet genoeg om erover na te denken...

Je kan het gewoon in Nederlands neerzetten,Barry kan heel goed nederlands lezen  ;) ;D
Scheelt je weer moeilijk doen  ;D ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Viper850

Je kan die pijpen toch nooit zomaar door de dorpel heen "smurfen"????
Onder de dorpel is echt heel laag, dan zou je al een plat eindstuk moeten nemen.

Volgens mij is het trouwens niet erg bevorderlijk voor de gezondheid voor met name de file-abonnees. Zeker niet zonder kat.

Walter

volgens mij is het wettelijk niet toegestaan. Staat me iets bij dat ze voor de Viper de uitlaten hebben moeten aanpassen voor RDW goedkeuring

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

FGG

Citaat van: VolvoMafia op 06-08-2007 13:27:05
volgens mij is het wettelijk niet toegestaan. Staat me iets bij dat ze voor de Viper de uitlaten hebben moeten aanpassen voor RDW goedkeuring

En de SLR dan?
En de G AMG?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

michiel

Het staat mij bij dat sidepipes inderdaad verboden waren maar dat geldt tegenwoordig niet meer.

Moet zeggen dat als ik zo die photoshop zie het al niet meer hoeft, maar Barry (by the way: thx!), zou je het eens kunnen proberen met een foto uit dit draadje:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20747.0
Komt natuurlijk ook omdat ik geen close-up kon vinden van een echte SLR, maar uitsluitend van een Tamiya-SLR, dus die uitlaten zijn dikker dan in real life.

En ik vraag me inderdaad af of je ze wel onder die dorpel krijgt zonder meteen als bezemwagen te worden ingezet........
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Wout309t

Staat me bij dat sidepipes alleen aan de niet-trottoirzijde naar buiten mogen komen ivm voetgangers, huisdieren ed..
2011 V70 2.0T R-Design MT