mabo auto's nieuw beierland ??? bekend

Gestart door daytonawim, 06-08-2007 19:15:17

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Hoi Hoi,

Zijn er mensen die al eens kennis hebben gemaakt met MABO auto's in
nieuw beierland ????

Die heeft twee volvo's staan een S80 en een S70, beide lijken wel interresant
te zijn.
De S80 heeft al LPG de S70 zou dan achteraf ingebouwd moeten worden, waarbij
een normale verdamper installatie zoals de 850 heeft de voorkeur geniet ( ervarings zaak)

http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=35743849&large=true

http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=34411735&large=true

alle info is wenselijk :-)

www.maboautos.nl ( er zijn twee vestigingen in elke vestiging staat 1 volvo van hierboven

Racingbrick

De site ziet er profi uit, en ze zijn Bovag en zo.
Jammer dat die C70 T5 al weg is...

Ik zou voor die S80 gaan, een 2.9 ook nog, de ouwe 3.0, die lopen volgens mij een miljoen km of zo.

Moet die rooie weg of zo? of hebben we gemist dat je de loterij hebt gewonnen...? ;D

animalT5R

Net even op zitten kijken,maar daar staat ook een leuke Audi A6 S4 quattro 169kw SUPER DIK
Als ik dan via RDW het kenteken nakijk,geeft ie aan:

Kenteken    
Voertuigsoort  Personenauto
Merk   AUTO UNION
Handelsbenaming  AUDI 100 QUATTRO 169 KW U9 ??[is toch een A6]
Kleur(en)  Zwart
Brandstof  Benzine
G3 Installatie  N.v.t.
Aantal cilinders  5
Cilinderinhoud  2226 cm3
Vermogen  169 kW

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Emiel

Auto Union...hoelang bestaat dat al niet meer?  :P

daytonawim

Citaat van: Racingbrick op 06-08-2007 19:27:53
Moet die rooie weg of zo? of hebben we gemist dat je de loterij hebt gewonnen...? ;D

Nou die heeft inmiddels 510.000 km gelopen, en er zitten weer wat reparatie's aan te komen
op zich niet te gek hoor.
Maar ja voor het werk moet ik eigenlijk wel een goede en betrouwbare auto hebben, dus ben
ik voorzichtig eens aan het kijken, maar dat valt niet mee.

De prijzen voor de 850 zijn soms belachelijk, de km standen voor mij vaak te hoog.

Vertigo

Sbv

Die S80 ziet er zo niet gek uit, wel erg weinig km voor gas. Zou zeggen ga eens kijken komend weekend. Ik ken het bedrijf zelf niet.

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

haRtV70R

HIER HEB IK MIJN SCHADE C70 GEKOCHT!!!!!!!!!!!!!!

En daar wisten ze van. Groot balle bedrijf!! Gewoon oplichters!! Niet naar toe gaan!!

Bij aankoop werd er van alles beloofd, maar uiteindelijk hebben ze nix gedaan. Een heel verhaal. Toen hete het nog VS automobielen, is het zelfde pand waar deze in zit. Zalwel ander naampje gekregen hebben.. :eusa_think:
[move][/move]

haRtV70R

[move][/move]

animalT5R

WOW Huib,maar goed dat dit boven water komt,maar degene die wel lovend waren,werkte die er soms??

haRtV70R

Citaat van: animalT5R op 06-08-2007 21:26:36
WOW Huib,maar goed dat dit boven water komt,maar degene die wel lovend waren,werkte die er soms??

Je zou het haast denken ja!! Maar er zijn wel verdacht veel mensen die gewoonweg opgelicht zijn!! En dat onbeleefde gedrag... Breek me de bek niet open!! :eusa_sick:
[move][/move]

animalT5R

Gezien er om info gevraagd word,mag dat ook best gegeven worden,gezien je ervaringen met dit bedrijf.

Gooi het eruit,maak van je hart[ ;)] geen moordkuil  ;D ik voel verdrongen woede..

Wout309t

Lees de andere reviews bij dergelijke louche bedrijven maar eens. Dan zitten er ook opeens van die overpositieve reacties tussen. Die reacties lijken allemaal een beetje op elkaar.
Gewoon wegblijven bij dergelijke bedrijven. Alles is puur gericht op oplichting. Niks meer, maar zeker niks minder.

Altijd even garagetest.nl en dergelijke sites raadplegen.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Vertigo

De recenties op garagetest hebben betrekking op Us Cars en VS automobielen.
Niet op Mabo Cars. in tegenstelling tot US/VS is Mabo wel aangesloten bij de Bovag (en misschien ook wel bij de NAP)

Indien Mabocars van andere eigenaren is dan US Cars, dan vind ik het erg kort door de bocht om op basis van de locatie (handelsstraat 4b) te constateren dat het een malafide bedrijf is.

Er is vast wel iemand die ff een KvK-check kan uitvoeren om te kijken of alleen de naam veranderd is, of dat het een geheel ander bedrijf is dat toevallig op die locatie gevestigd is.

(En nee, ik heb geen enkele link met mabo of UScars)