''Show je Volvo'' Topic!!!

Gestart door haRtV70R, 06-08-2007 20:15:02

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ik vond die nachtfoto  mooier  ;D

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R o b

Emiel

Tekst!

Is dat net zoiets als stiften?

)()()sT

Laserblue

Citaat van: Emiel op 19-06-2009 10:29:31
Tekst!

check, in de box  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

reneetje

Citaat van: Laserblue op 19-06-2009 10:49:57
Tekst!

check, in de box  :eusa_shifty:

Pittig spelletje.................dat stiften  ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

R o b

Tekst!

Nope, gewoon te snel dat mooie kadertje om de foto's willen maken....en niet goed uit je doppen kijken!  ;) ;D

BarT5

Nu maar eens goed poetsen. Op aanraden van velen hier op het forum is het een set Meguiars geworden. Klei om de rotzooi van de lak te krijgen, antiswirl tegen, de naam zegt het al en wax voor de bescherming. Volgende keer toch maar een poetsmachientje halen, wat een Kklus, maar het werkt wel. Dat kleien gaat makkelijk en er komt een bagger vanaf, ongelofelijk zo vlak na een stevige wasbeurt. Antiswirl maakt de lak mooi egaal, maar ik had beter een iets steviger poetsmiddel kunnen kopen. Opeens zie ik overal een hoop krasjes en vogelepoep beschadigingen. Nou ja, volgend jaar dan maar weer.
Na de wax staat ie er prachtig bij. Het enige nadeel is dat je nu echt alle beschadigingen en deukjes ziet. Ik weet niet wat de vorige eigenaar met de auto heeft gedaan, maar de hele voorkant zit vol met steenslag, net als de motorkap. Het lijkt wel of er met hagel op geschoten is. De motorkap en de bumper/spoiler moeten maar eens overgeblazen worden.

In ieder geval is de kleur een stuk blauwer en dieper en is de grauwsluier behoorlijk verdwenen. Dus toch een goed resultaat.

En zoals een beetje 850forummer zegt:
FOTOOOOOS;

henry classic v70

Eer van je werk, ziet er echt prachtig uit :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

993GT2

Keek naar buiten en kon het niet laten :eusa_whistle:
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

850-maniak

top spul he , dat meguiars , vanaf nu ben je niet meer aan het poetsen maar aan het detailen !!!
ben zelf ook liefhebber van meg's

sappie

Citaat van: BarT5 op 27-06-2009 21:50:10
Nu maar eens goed poetsen. Op aanraden van velen hier op het forum is het een set Meguiars geworden. Klei om de rotzooi van de lak te krijgen, antiswirl tegen, de naam zegt het al en wax voor de bescherming. Volgende keer toch maar een poetsmachientje halen, wat een Kklus, maar het werkt wel. Dat kleien gaat makkelijk en er komt een bagger vanaf, ongelofelijk zo vlak na een stevige wasbeurt. Antiswirl maakt de lak mooi egaal, maar ik had beter een iets steviger poetsmiddel kunnen kopen. Opeens zie ik overal een hoop krasjes en vogelepoep beschadigingen. Nou ja, volgend jaar dan maar weer.
Na de wax staat ie er prachtig bij. Het enige nadeel is dat je nu echt alle beschadigingen en deukjes ziet. Ik weet niet wat de vorige eigenaar met de auto heeft gedaan, maar de hele voorkant zit vol met steenslag, net als de motorkap. Het lijkt wel of er met hagel op geschoten is. De motorkap en de bumper/spoiler moeten maar eens overgeblazen worden.

ik had precies hetzelfde, helemaal met klei bewerkt, gepoetst en wel en toen eenmaal schitterend schoon was en glom zag ik ook ineens heel goed de steenslag op de motorkap zitten.....
zo zie je maar weer wat vuil allemaal verbergt... ;-)

BarT5

Citaat van: sappie op 06-07-2009 08:37:21
Citaat van: BarT5 op 27-06-2009 21:50:10

ik had precies hetzelfde, helemaal met klei bewerkt, gepoetst en wel en toen eenmaal schitterend schoon was en glom zag ik ook ineens heel goed de steenslag op de motorkap zitten.....
zo zie je maar weer wat vuil allemaal verbergt... ;-)

Tja, ieder voordeel heb ook ze nadeel. (vrij naar een oude wijsneus). Maar de glans en diepte van de kleur die je ervoor terugkrijgt is dan weer wel de moeite waard. Overigens kan het altijd erger. Ik heb een zwarte gezien die echt helemaal egaal vol met witte pitjes zat. Blijkbaar zijn de lakken uit die tijd (eerste watergedragen types wellicht?) nogal gevoelig voor steenslag.