''Show je Volvo'' Topic!!!

Gestart door haRtV70R, 06-08-2007 20:15:02

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

verburgh

Citaat van: Timmehh op 29-07-2010 20:24:06
ROOD!!!

en dan wel geanodiseerd rood, dat gaat super staan icm met je nieuwe kleurtje op de auto!
Daar hebben we het nog wel even over  :D

wouter1220

Hou het lekker op zwart of antraciet... Staat het bruutst onder je C70 als je t mij vraagt ;)

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Hans Duiven

En wat is er mis met 'doodgewoon' antraciet dan?

Met die 'pipo de clown' kleuren wordt je niet serieus genomen, totdat je het gaspedaal intrapt waarschijnlijk. Maar dit terzijde  ;D

Hans

verburgh

Citaat van: wouter1220 op 29-07-2010 20:35:27
Hou het lekker op zwart of antraciet... Staat het bruutst onder je C70 als je t mij vraagt ;)
Maar mijn C wordt een anderen kleur  :D

verburgh

Citaat van: Hans Duiven op 29-07-2010 21:18:42
En wat is er mis met 'doodgewoon' antraciet dan?

Met die 'pipo de clown' kleuren wordt je niet serieus genomen, totdat je het gaspedaal intrapt waarschijnlijk. Maar dit terzijde  ;D

Hans
Hoeveel mensen hebben antraciet wielen op het forum? :D en poedercoaten kost geen drol dus als het me niet aanstaat worden ze gewoon weer mat zwart  ;)

Hans Duiven

Fijne vakantie in ieder geval en succes met het kiezen van de velgenkleur.

Vanmiddag nog even met Tim zitten bomen over het overspuiten. Je kan tegenwoordig ook folie over je auto laten plakken en dat kost wat minder dan je auto
matzwart te laten spuiten.

De solo ambu is ook volledig beplakt met gele folie en je ziet het niet dat hij beplakt is.

Hans

verburgh

Citaat van: Hans Duiven op 30-07-2010 21:24:17
Fijne vakantie in ieder geval en succes met het kiezen van de velgenkleur.

Vanmiddag nog even met Tim zitten bomen over het overspuiten. Je kan tegenwoordig ook folie over je auto laten plakken en dat kost wat minder dan je auto
matzwart te laten spuiten.

De solo ambu is ook volledig beplakt met gele folie en je ziet het niet dat hij beplakt is.

Hans
Dankje hans  ;) we zijn er net 3 uur  :(
Maar ik had er idd over gedacht om hem te laten wrappen maar dat doen ze niet op auto´s ouder dan 3 jaar in verband met schade´s, en ik wil hem ook van binnen gespoten hebben.

Hans Duiven

Jammer, geniet maar van je vakantie dan!

Hans

elianmars

Citaat van: macdriver op 29-07-2010 19:02:38
of vaak schoonmaken ;D
Dat is ook de reden waarom ik twijfel 2 ronde is wel mooier maar de diesel pijp is denk ik handiger zeker als ik de foto zo bekijk :o

Als je EGR klep afgedopt is en je laat de sierstukken iets verder naar buiten steken, zul je echt niet zo'n zwarte achterkant krijgen.

Ik vind één dieselsierstuk al lelijk, laat staan twee......  :-X