CD-lade SC-801 springt uit wisselaar!

Gestart door HeinT5R, 08-08-2007 10:23:17

Vorige topic - Volgende topic

HeinT5R

Geweldig :eusa_clap:

Ga ik aankomende week doen, bedankt voor de uitgebreide reportage!

thuur

Ik heb hem zojuist in de auto gezet. Zou je niet even wachten of het probleem definitief verholpen is?

Gr :eusa_shifty:

HeinT5R

Ja dat is beter he, even kijken of ie het doet.

doet ie het goed?

groet  ;)

thuur

Het is nathuurlijk de goden verzoeken, maar tot nu toe doet ie 't prima...

Gr :eusa_pray:

KR@MMETJE

Thuur wat een geweldige "how-to"!

Ik heb hetzelfde probleem. Heb de wisselaar 4 weken geleden tweede hands via Tom van ET overgenomen.

Ik zag af en toe op de radio als ik de wisselaar selecteerde een Error. Als ik dan achterin ging kijken was de cassette eruit gesprongen en stak de cd nog in de wisselaar.

Vind het een prachtige beschrijving, echter vind ik mezelf niet zo kundig om het op die manier op te gaan lossen. Misschien kijken / afwachten totdat iemand het op de gemakkelijkere manier heeft geprobeer zoals later geopperd...

thuur

Citaat van: KR@MMETJE op 03-12-2007 13:22:02

Ik heb hetzelfde probleem. Heb de wisselaar 4 weken geleden tweede hands via Tom van ET overgenomen.

Ik zag af en toe op de radio als ik de wisselaar selecteerde een Error. Als ik dan achterin ging kijken was de cassette eruit gesprongen en stak de cd nog in de wisselaar.

Vind het een prachtige beschrijving, echter vind ik mezelf niet zo kundig om het op die manier op te gaan lossen. Misschien kijken / afwachten totdat iemand het op de gemakkelijkere manier heeft geprobeer zoals later geopperd...

Beetje moed verzamelen dan gewoon beginnen joh ;)

De wisselaar doet het nog steeds prima, dus ik kan wel zeggen dat het een structhuurele oplossing is voor dit probleem.

Gr 8)

KR@MMETJE

Normaal gesproken met vrouwen zou moed verzamelen samen gaan met een pilsje of 5 drinken... Denk dat ik dat voor dit klusje maar niet ga doen dan! ;)

thuur

Hmm.. En hij springt er zo nu en dan weer uit.

Gr :-\

klaas

Citaat van: thuur op 24-08-2008 19:08:54

Zonde! Wel mooi om te zien hoe het ding in elkaar zit, ik heb vandaag een scheef zittende cd losgekregen door de motortjes te draaien =)

Was het dan toch niet dat nok-plastikje, of is de reparatie niet goed genoeg?

thuur

Citaat van: klaas op 01-12-2008 23:30:04
Citaat van: thuur op 24-08-2008 19:08:54

Zonde! Wel mooi om te zien hoe het ding in elkaar zit, ik heb vandaag een scheef zittende cd losgekregen door de motortjes te draaien =)

Was het dan toch niet dat nok-plastikje, of is de reparatie niet goed genoeg?

Plastic nokje slijt schijnbaar erg hard... Tis ook geen vreselijk hard plastic.

Gr ;)

thuur

Update!

De cartridge springt er niet uit, het zit nog altijd goed vast. Probleem was dat de wisselaar "er soms mee stopte". De zekering was uiteindelijk gesprongen en nu reageert de wisselaar enkel op het Eject knopje, verder geen leven meer.

De How To hierboven werkt dus wel! :D

ren97v70

Citaat van: thuur op 03-12-2007 13:47:12
Citaat van: KR@MMETJE op 03-12-2007 13:22:02

Beetje moed verzamelen dan gewoon beginnen joh ;)

De wisselaar doet het nog steeds prima, dus ik kan wel zeggen dat het een structhuurele oplossing is voor dit probleem.

Gr 8)

structhuurele --->  ;D ;D ;D ;D

thuur

Citaat van: thuur op 21-06-2009 15:28:06
Update!

De cartridge springt er niet uit, het zit nog altijd goed vast. Probleem was dat de wisselaar "er soms mee stopte". De zekering was uiteindelijk gesprongen en nu reageert de wisselaar enkel op het Eject knopje, verder geen leven meer.

De How To hierboven werkt dus wel! :D

En weer een update: de wisselaar doet het weer gewoon :D

Gr ???

RaoulC

Ter info, had dezelfde ervaring maar heb een nieuwe cd cartridge aangeschaft en dat heeft het probleem verholpen. De oude was zo sleets dat de cd te ver door gleed en het afspeelmechanisme niet goed werkte. Tweede hands of nieuw zijn ze nog te vinden op ebay: alpine cd cartridge.