De LBP 'R' van haRt, Nu V50 T5...

Gestart door haRtV70R, 08-08-2007 22:16:06

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Atreus had ik op mijn C30 en zijn inderdaad ook erg mooi, alleen wat meer werk om schoon te maken.

Laserblue

vind de Altreus eigenlijk niet zo...  :-\
De Midir is super.

en deze?  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Justin-850

Nee, die kunnen niet! Zijn XC velgen, horen d'r niet onder ;) :P

elianmars

Citaat van: Laserblue op 15-04-2011 09:02:07
vind de Altreus eigenlijk niet zo...  :-\
De Midir is super.

en deze?  :eusa_whistle:
http://volvovelgen.com/upload/images/volvo-20-inch-xc-talitha-velgen-banden-nieuw-xc60.jpg

Je gaat toch niet met velgen met "XC" er in rijden? Dat is hetzelfde als met velgen met een "R" er in rijden, terwijl je geen R hebt  :eusa_snooty:

:P

Mooie wagen, Huib! Goede kleur, geen dakrails, dakspoiler (is dat standaard?), dat gaat wel goed komen!  8)

Teddy81

Citaat van: haRtV70R op 14-04-2011 22:23:43
Citaat van: Teddy81 op 14-04-2011 22:20:28
Mooie auto hoor, rijden ook erg goed inderdaad! Geniet ervan, en uitgaande van je LBP zul je hier ook wel weer wat moois van bouwen! ;D

Deze auto mist 1 heel belangrijk ding.... LBP....

Tja, daar heb je wel een punt. :eusa_think:

Teddy81

Ow ja, over velgen.
Ik vind persoonlijk de nieuwe velgen van die C70 special edition die ze momenteel hebben heel erg mooi.
Ik zal eens kijken of ik ergens een plaatje kan vinden.

Edit, gevonden...

18" Morpheus

Sbv

Letwel dat een V50 een andere asgat diameter heeft als een V70. Uit mijn hoofd 63 ipv 65 mm

FGG

Citaat van: haRtV70R op 11-04-2011 13:05:34
Een V50 is idd niet erg groot, maar de kids ook (nog) niet. Plus dat er genoeg mensen zijn die het met minder moeten doen, en die kunnen dat ook, dus waarom wij niet?

Hier ben ik 't dan wel mee eens. Wij hebben de S40 als 2e auto terwijl er genoeg mensen zijn die een dergelijke auto als 1e auto zouden willen hebben. We zijn behoorlijk verwend met onze grote, luxe, comfortabele, overgemotoriseerde bakken.

Veel plezier met de V50, Huib!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

haRtV70R

Hoe zouden die velgen staan die Barry en verburg onder hun C70 hebben? En weet iemand ook waar ze die verkopen?
[move][/move]

haRtV70R

Wat te doen.... Ik zit met een dilemma.

De V50 rijdt echt fantastisch. Wat een ongeloofelijk heerlijke auto. De wegligging, communicatie tussen het wegdek en bestuurder is echt perfect. Ik heb de kreet ´communicatief stuurgedrag´ nooit begrepen, maar nu weet ik wat ze bedoelen. Het sturen door bochtige landweggetjes is echt een feest. De motor pakt heerlijk op, ook bij heel lage toerentallen. Bij 1200 toeren kun je het gas gewoon vloeren, en hoppa, bergen koppel voorradig. Heerlijk! En de bak schakelt echt geweldig. Met korte tikjes schakel je door de 6-bak. Dit is echt super! Ben er echt enorm blij mee!  :) Gelukkig, dat doet de R wat vergeten.

Maar qua uiterlijk kan het beter. In standaard trim is het wel wat gewoontjes. En ik weet zeker dat 18 inch en verlagen optisch de auto heel goed zou doen. Maar gaat dit niet ten koste van het heerlijke weggedrag?? Nu is het nog comfortabel. Maar als ik er een set intrax veren onder leg is het weer zo een spijkerharde auto. Ik ben bang dat het heerlijke rijgedrag dan teniet gedaan wordt.. :eusa_think: Maar alleen 18inch vind ik ook geen potje met van die gapende gaten in de wielkasten.. :-\

Dus ja, wat te doen?
[move][/move]

Taranis

18" en enkel verlagingsveren?

rogerV701998

Tevreden zijn met wat je hebt? :eusa_think:

Geert-Jan

Een V70 R met LPi kopen  ;D :eusa_whistle:

Nee ik doe hem niet weg  ;)

Iets verlagen en iets grotere wielen eronder oogt al beter en lekker genieten van je "nieuwe" V50

Volvo850Club lidnr.0504409

haRtV70R

Citaat van: Taranis op 17-04-2011 20:29:22
18" en enkel verlagingsveren?

Ja, dat bedoel ik ook... ;)

Citaat van: Geert-Jan op 17-04-2011 20:33:25
Een V70 R met LPi kopen  ;D :eusa_whistle:

Nee ik doe hem niet weg  ;)

Iets verlagen en iets grotere wielen eronder oogt al beter en lekker genieten van je "nieuwe" V50

Dat zeg ik...  ;D

Van dat 'enkel verlagen' wordt ie wel  behoorlijk stug van. Mijn R was ook enkel verlaagd, maar die was behoorlijk hard.. :eusa_think:
[move][/move]

Geert-Jan

Of ik kan er niet goed meer tegen of de R is standaard al erg stug.  :eusa_think:

Lijkt wel of ik steeds meer hobbeltjes en kuiltjes voel.  :eusa_whistle:

Zal wel aan de zomerbandjes liggen  ;D

Volvo850Club lidnr.0504409