De LBP 'R' van haRt, Nu V50 T5...

Gestart door haRtV70R, 08-08-2007 22:16:06

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Citaat van: spekkie99 op 12-03-2010 19:48:56
Citaat van: haRtV70R op 12-03-2010 19:46:08
Citaat van: spekkie99 op 12-03-2010 19:42:37
Erg netjes  :eusa_clap:

Was het lastig om de draad door de stoel heen weg te werken?

Das ff prutsen ja.. :eusa_shifty: Bij mij dan, als je een stuk ijzerdraad heb wat niet te slap is gaat het beter, maar dat had ik ff niet bij de hand.. :eusa_wall:

Kun je die ijzerdraad er van boven gewoon doorheen steken?

Yep. Vanaf het gat waar je hoofdsteunpennen in gaan. Daar kun je onder de bekleding, en dan is het gewoon foefelen tot je beneden bent.  ;D
[move][/move]

Cesar

Kali-Integrali

Citaat van: spekkie99 op 11-03-2010 09:57:14
Citaat van: elianmars op 11-03-2010 09:52:27
Da's inderdaad niet duur.

't Zijn alleen schermpjes, toch? Zou wel mooi zijn als ze die dingen ook met ingebouwde dvd speler kunnen leveren. Ik zit nu met van die klittenband-schermpjes en lossen snoeren. Vind ik niet zo fraai staan.

hebben ze ook zag ik, even de url intikken die op het 2de fototje staat  ;D

Ik kan via die URL ook niet de Volvo versie vinden.. heeft iemand een URL met het juiste pad?
Leuke optie, wil van de zomer eigenlijk ook wel zoiets ;D

Ronin

san

Zijn de hoofdsteunen van een V70 hetzelfde als die van een 850 sedan? Bedoel qua afstand van de gaten waar de "hoofdsteunpen"in gaat.
Heb zelf ook van die klittenband schermpjes maar dat is het niet helemaal,tis wel een uitvinding voor lange ritten.En dit ziet er wel netjes uit.

haRtV70R

Citaat van: Kali-Integrali op 12-03-2010 20:08:08
Citaat van: spekkie99 op 11-03-2010 09:57:14
Citaat van: elianmars op 11-03-2010 09:52:27
Da's inderdaad niet duur.

't Zijn alleen schermpjes, toch? Zou wel mooi zijn als ze die dingen ook met ingebouwde dvd speler kunnen leveren. Ik zit nu met van die klittenband-schermpjes en lossen snoeren. Vind ik niet zo fraai staan.

hebben ze ook zag ik, even de url intikken die op het 2de fototje staat  ;D

Ik kan via die URL ook niet de Volvo versie vinden.. heeft iemand een URL met het juiste pad?
Leuke optie, wil van de zomer eigenlijk ook wel zoiets ;D

Ik had de laatste 2... Misschien krijgt ie ze nog binnen? Heb nog wel een alternatief voor je. KLIK Maar deze is 2x zo duur, maar wel completer met koptelefoons etc.

Edit: Is overigens exact hetzelfde als die ik heb..
[move][/move]

haRtV70R

Citaat van: san op 12-03-2010 20:32:39
Zijn de hoofdsteunen van een V70 hetzelfde als die van een 850 sedan? Bedoel qua afstand van de gaten waar de "hoofdsteunpen"in gaat.
Heb zelf ook van die klittenband schermpjes maar dat is het niet helemaal,tis wel een uitvinding voor lange ritten.En dit ziet er wel netjes uit.

Da wik nie... Zitten de pennen 18cm uit elkaar? Moet je ff meten.
[move][/move]

Taranis

Netjes geworden! :eusa_clap:

Kom wel weer eens om de koffie om te bewonderen :P

elianmars

Citaat van: haRtV70R op 12-03-2010 19:29:04
Zo, vandaag ff heel de zooi ingebouwd en aangesloten. Heb nu niet alleen beeld op de hoofdsteunen maar ook geluid. Kan er een koptelefoon met snoer op aansluiten of een draadloos exemplaar. Perfecte beeldkwaliteit. Ben dik tevreden, zeker voor dit geld!!  :eusa_dance:

http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/008.jpg

Was al bijna van plan om heel die toestand met die schermen te laten varen. Maar met de kids op de achterbank is het toch wel handig. En toevallig kwam ik deze betaalbare versie tegen. Papa blij, kids blij. ;D

Mooi, hoor!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Toch ook maar eens gaan kijken voor zo'n set. Ik ben de losse kabels een beetje zat, eigenlijk.

haRtV70R

Vandaag lekker bezig geweest. Wassen, zuigen en daarna achterremmen van een vers laagje hammerrite voorzien. Ziet er weer spik en span uit! Ff foto'tje geschoten. Kon het niet laten.  ;D

[move][/move]

bastiaan arissen

Netjes hoor.
Echt mooie auto. Mijn complimenten

)()()sT

Pffff......

wat een lekkere wagen. Tikkeltje jaloers ben ik wel, ondanks dat ik een soortgelijk iets rij  ;D

axelvr

Die hoofdsteunen zien er idd wel erg lekker uit ,

heb je ook een foto'tje van de voorkant van hoofdsteunen?

;D

henry classic v70

Heb je nog gebruik gemaakt van het topic van Esveldt?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Misha

Nu enkel nog een setje C70 lampen.. ;)

Mooie auto, Huibje !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het