Eerste Auto direct een Volvo 850

Gestart door Pink Panther, 09-08-2007 15:58:15

Vorige topic - Volgende topic

Dave

Welkom Thomas. Ik denk dat je jezelf zeer gelukkig mag prijzen met je ouders want en een wagen krijgen alsook de benzine daarvoor en dan wss ook alle andere niet malse kosten (taxen, verzekering) is wel uitzonderlijk. Dus slaag ze maar goed gaar (zowel je wagen als je ouders).
Veel succes met je rijbewijs en je wagen en mss kruisen we elkaar nog wel ooit eens (ben van de omstreken van Antwerpen).

thuur

Citaat van: breakman op 11-08-2007 19:08:55
2.0 20V zijn namelijk niet in NL ingevoerd denk ik.

Minstens 2. In Amsterdam stond er ooit een te koop en mijn vorige 850 was een 2.0 20V. Beide met gele platen ;)

Welkom!

Gr 8)

breakman

Citaat van: thuur op 12-08-2007 19:39:00

Minstens 2. In Amsterdam stond er ooit een te koop en mijn vorige 850 was een 2.0 20V. Beide met gele platen ;)

Welkom!

Gr 8)

Ja achteraf ingevoerd misschien maar ik dacht niet door de Nederlandse hoofdinvoerder van volvo ! of ben ik mis ?

thuur

Citaat van: breakman op 13-08-2007 00:24:34
Citaat van: thuur op 12-08-2007 19:39:00

Welkom!

Gr 8)

Ja achteraf ingevoerd misschien maar ik dacht niet door de Nederlandse hoofdinvoerder van volvo ! of ben ik mis ?

Niet door de importeur inderdaad.

Gr ;)

Black Magic

Citaat van: Scooby Doo op 11-08-2007 20:02:58
De velgen bij Breakman zijn 16" Columba velgen. Deze zijn enkel in 16" gemaakt.

Ze zijn wel geleverd als imitatie in 15" en deze lijken of zijn bijna hetzelfde als die columba''s  (ze zijn veel geleverd icm winterwielen)

Maar handig van die ouders die ook de benzine nog betalen, wees er maar zeer dankbaar voor en succes met de roffel.

Died1980

gefeliciteerd een echt auto meteen ;)

Pink Panther

Voor zij die foto's wouden ze staan nu in mijn eerste post !!
What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

breakman

brengt direct al heel wat duidelijkheid over de vragen mbt welke aluminium velgen je hebt .

heel simpel : GEEN.

Bij jou staan er de staandaard stalen velgen op met bijhorende 15" sierdeksels. Zoals jezelf al aangaf heeft je wagen praktisch geen opties vandaar in die standaarduitvoering ook die wieldeksels.

Dan zou ik zeker toch eens gaan zien voor een mooi setje velgen. Doet namelijk erg veel aan je wagen. Zoals ik al gezegd had zou ik pers. bij volvo-velgen blijven. Je vind genoeg tweedehands exemplaren op het internet onder andere op dit forum.

Voor de rest ziet je wagen er erg proper uit !! bijna nieuw ! is goed voor gezorgd geweest !!

veel plezier ermee  8)

Duell

Citaat van: Pink Panther op 09-08-2007 15:58:15
Waar ik die R-voorbumper zou kunnen vinden mag je altijd zeggen want ik heb me al ziek gezocht op het internet

De meeste kans heb je gewoon bij de dealer, maar dan betaal je wel de hoofdprijs.
Tweedehands kom je ze maar heel, heel, heel, heeeeeeeel erg weinig tegen.