Eerste Auto direct een Volvo 850

Gestart door Pink Panther, 09-08-2007 15:58:15

Vorige topic - Volgende topic

Pink Panther

Ik ben Thomas ... blablabla (onnodige info over mij)

ben dus nu nog net geen 18 se :D
Krijg van mijn ouders een volvo 850 2.0 20V van 1996 met 180.000 km op de teller

Het eerste ding dat ik wil doen is gewoon een mooi muziek installatie er in, weet wel nog niet wat en waar maar heb dan ook niet een al te hoog kapitaal.

Voila, heb me bij deze voorgesteld

Edit: omdat julie het zo mooi vragen
- Ik ben dus Thomas Hendrickx. Ik woon in Herselt (omgeving Aarschot). Ik ga nog naar school (in Aarschot) waar ik wetenschappen wiskunde volg (geen weekend job mogelijk dus veel aan de auto veranderen zit er ni in) en leer momenteel nog met een, volvo V40 rijden. Die 850 is voor na men rijbewijs dat ik dus ga halen over 12 dagen.

Auto: Ik ken der eigelijk niet al te veel van, het is een groene 850 2.0 20V sedan. staan mommenteel nog lelijke standaard 15" velgen onder (type ken ik niet). Opties heeft het bijna niet enkel abs, radio (word dus verandert), half lederen zetels maar geen airco ofzo.
Foto's ... heb er geen en dat zal ook nog niet voor morgen zijn maar eerder voor over 14 dagen.

Mijn lijstje aan wat ik wil veranderen:
1e: een audio instalatie waarschijnlijk sony of kenwood erin
2e: nieuw velgen, momenteel zijn het Wolfrace Pro Sprint Velgen 17" die vanboven staan (niet duur en toch nog knap.
3e of 4e: R-voorbumper of R-spoiler

Waar ik die R-voorbumper zou kunnen vinden mag je altijd zeggen want ik heb me al ziek gezocht op het internet

EDIT2: FOTO'S !!

What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

breakman

Hey naamgenoot,

Welkom op het forum en proficiat met je eerste auto ! Ik zelf ben ook maar 21 en het zijn heerlijke auto's om in te leren rijden. Groot/veilig...
Vertel gerust iets meer over jezelf : waar woon je/ wat studeer je ...
En natuurlijk ook over je volvo : kleur/opties...

En wij kicken behoorlijk op foto's hier dus als je even de tijd hebt om een pic's te nemen en ze hier te zeteen zijn wij je zeer dankbaar !!

succes ermee !  8)

Chris

Welkom! Goed begin zo'n 850 kan ik je vertellen ;D

Inderdaad wel benieuwd naar wat meer info en uiteraard de foto's! ;)

Groeten

FelixB

Het eerste ding dat ik zou doen is: het heeeeeeeeeel hartelijk bedanken van mijn ouders!

Maarre: van harte gefeliciflapstaart!
855R & C70 T5 cabrio automaat

ewing

Citaat van: Pink Panther op 09-08-2007 15:58:15
Ik ben Thomas ... blablabla (onnodige info over mij)
Welkom, maar hoezo: onnodige info?

ben dus nu nog net geen 18 se :D

Het eerste ding dat ik wil doen is gewoon een mooi muziek installatie er in, weet wel nog niet wat en waar maar heb dan ook niet een al te hoog kapitaal.
Nog geen 18, je krijgt een auto, en het eerste dat je wilt doen is een goede radio erin zetten? Vergeet je niet het belangrijkste...het behalen van je rijbewijs?  ;D

Krijg van mijn ouders een volvo 850 2.0 20V van 1996 met 180.000 km op de teller
Doe mij ook zo'n paar ouders!  ;D

Enneh, heb je wellicht wat plaatjes van je roffel?

@@850@@

Thomas, leuk cadeautje!!!! Je mag ze wel heel dankbaar zijn!!!! ;D ;D

gr bart

FGG

Toe maar weer. Zulke ouders wilde ik vroeger ook.

Welkom op 't Forum, Thomas.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Pink Panther

What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

breakman

Zo nu kennen we je weer wat beter.

Ik had el een vermoeden dat je een landgenoot was van mij ! 2.0 20V zijn namelijk niet in NL ingevoerd denk ik. Wat de velgen betreft heb je waarschijnlijk cetussen. Ik ben erg voorstander van origineel volvo te blijven . Ze hebben een enorme keuze dus je smaak zal je wel vinden alleen zal het iets duurder zijn.  Maar tweedehands kan je vaak nog mooie setjes vinden check : columba/titan/comet/volan...

Een weekendjob kan wel handig zijn niet alleen voor de modificaties maar ook voor het verbruik van zo een ketel.

Een forumstickertje mss als modificatie nog. Dan kunnen we nog wa in België spotten !

veel succes ermee !

BenC70ES

Ha, eindelijk nog eens iemand uit de provincie Antwerpen  :D

Welkom hier Thomas, met je muzikale 2.0 20 klepper  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Pink Panther

Nu ik erop let ... Ik heb juist dezelfde velgen als die van breakman, enkel wel vele kleiner.

Ik heb geen weekendjob nodig, mijn ouders betalen al mijn benzine, enkel als ik is naar zee of naar Duitsland zou rijden moet ik dat zelf betalen. Ik heb ook helemaal geen tijd voor een weekendjob, ik heb alle tijd nodig voor te leren, volleybal, vrienden en vriendin die tegen antwerpen woont (dat is ong 45 km van mij dus die 850 en rijbewijs is een groot geschenk :D)

Scooby Doo

De velgen bij Breakman zijn 16" Columba velgen. Deze zijn enkel in 16" gemaakt.
Maareh, welkom hier Thomas, nog een Belg die de rangen komt versterken. :eusa_dance: Is het een Estate of Sedan?  ??? ???
Je zal er plezier mee beleven. 8)

Puppy Power!!!

TTT242

Welkom erbij....en euhh doe het kalm aan in het begin met de wagen....de ervaring komt dan vanzelf.
Ik zie dat Breakman van Genk is....dan zit ie maar een minuutje of 10 van mij (3720) af.
Spijtig dat ik m'n V70 Classic net heb ingeruild voor een V70 T5 van 2004 (hoewel...).....maar euh op het forum blijf ik toch nog.....'t is hier gewoon te gezellig.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Vulk

Nog een naamgenoot. Ik wou dat ik een 850 kreeg. Veel succes ermee alvast en goed verzorgen hoor!

breakman

Thomas,

zoals scooby-doo aangeeft zijn mijn columba's 16" en niet de standaard 15" . De columba's werden wel standaard geleverd op de T-5. (stiekem toch een turbo ?) .
Als je columba's hebt zou ik ze houden en evt. gewoon wat bijwerken of spuiten terug zoals nieuw :

bv  ;) :

standaard 15" zal je cetus :

of  argo hebben :

hieronder heb je een overzicht van volvo-velgen die onder de jouwe passen. Zoals ik al zei heb je keuze genoeg en origineel staat toch altijd wat chiquer !

http://www.uncle-olav.com/volvo850/velgen/

succes ermee !