Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: elianmars op 17-03-2006 21:43:16
Citaat van: fearless op 17-03-2006 20:45:39
En elianmars wat voor een kleur ?? Ook zwarte ??  ;D  ;)

Daar ben ik nog niet helemaal over uit, Ivo.  :P

Zwart staat natuurlijk wel erg mooi. Alleen ik heb nu weer vocht in de Richtingaanwijzers. Dat valt wel extra erg op met dat zwart. Ga binnenkort maar weer eens proberen om ze vocht dicht te maken.

Wat zou trouwens aleen een setje zwarte richtingaanwijzers gaan kosten met de groupbuy ?

Enno

Even een vraag....

op de volgende website kwam ik deze lampen tegen voor de s70/c70 en V70

http://www.mkt.se/show_prodimage.asp?ID=810

Wat is het verschil met deze ?

http://www.hova.com/ListProducts.aspx?cat=1441

De eerste lijkt meer op de originele te lijken van model 2003 en later voor de c70. De 2e is neem ik aan degeen waarhier over  gesproken wordt. De eerste kost in zweden 5500 Kr de tweede kost in zweden 4950.

Iemand bekend met de lampen van MKT (MALÅ KAROSSERITEKNIK AB) voor de S70 / V70?

En is er een grotere foto ergens te zien?

elianmars

Citaat van: fearless op 17-03-2006 23:05:06
Citaat van: elianmars op 17-03-2006 21:43:16
Citaat van: fearless op 17-03-2006 20:45:39
En elianmars wat voor een kleur ?? Ook zwarte ??  ;D  ;)

Daar ben ik nog niet helemaal over uit, Ivo.  :P

Zwart staat natuurlijk wel erg mooi.

Jep. Zwart staat erg mooi:

8) 8)

fearless

Zo he heb je ze al.  :)  Zal zelf die oranje knipperlichtjes nog wel vervangen. Ik heb daar Philips silver vision lampjes in zitten.

edit: laat maar, als ik goed kijk is het een photoshop.  ;D  of niet, ik twijfel.  :P

elianmars

Citaat van: fearless op 19-03-2006 13:22:49
Zo he heb je ze al.  :)  Zal zelf die oranje knipperlichtjes nog wel vervangen. Ik heb daar Philips silver vision lampjes in zitten.

edit: laat maar, als ik goed kijk is het een photoshop.  ;D  of niet, ik twijfel.  :P

't Is inderdaad en shoppie. Heeft iemand van een ander forum voor me gedaan  ;D ;D
Deze grill zit er bij mij ook niet in, maar gewoon de standaard. De lampen en de grill zijn "gestolen" van de CY van een paar posts terug  ;)

fearless

Haha ok, shop is wel erg netjes gedaan.  ;D

Eugene

Ja, een hele nette shop, ik was ook aan het twijfelen.

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

Ik twijfelde er niet over.

want ik zag het niet ;D ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

BenC70ES

Vind die zilveren wel mooi op deze foto...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

thuur

Citaat van: fearless op 17-03-2006 23:05:06
... Alleen ik heb nu weer vocht in de Richtingaanwijzers. Dat valt wel extra erg op met dat zwart. Ga binnenkort maar weer eens proberen om ze vocht dicht te maken.

Boven en onder zit een gaatje, dit moet open blijven anders kan het vocht nooit meer weg ;)

Gr 8)

Huppel

Mogge,

Ziet er allemaal fantastisch uit MAAR....... :P
Wat ik me zo al lezende zat af te vragen ....en sorry hoor.... :-X
Zijn die lampen ...wat er allemaal heel cool uit zit wel goegekeurd ...nl E -keur.

Ik heb namelijk het grootst mogelijke gezeik gehad met lampen met de z.g. low profile dubbele koplampen voor een Miata ...moest ze iedere keer voor de keuring wisselen met de originele.

En nogmaals tis absoluut niet men bedoeling te mauwen om te mauwen .....ik vroeg het me af.......want het zijn geen pakken melk ...maar serieuze euro's

gr

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

emielC70

Citaat van: BenC70ES op 17-04-2006 00:59:51
Vind die zilveren wel mooi op deze foto...

Als ik naar deze foto kijk dat lijkt de voorkant toch wel redelijk op die van een C70 zou die bumper ook niet passen op een C70 ? Vind de bumper wel stylvol agressief.

M a r c

Dat past ja...  :D  Zou wel mooi zijn. Eén nadeel: Evolvo is érg duur. Wat meteen weer een voordeel is want dan kom je zo'n spoiler ook weer niet op iedere straathoek tegen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Citaat van: thuur op 17-04-2006 01:13:36
Boven en onder zit een gaatje, dit moet open blijven anders kan het vocht nooit meer weg ;)

Gr 8)

Ik weet het, die zijn ook nog open. Viel me gelukkig laatst bij de Elandrun op dat ik niet de enige ben met vocht in de richtingaanwijzers.  ;D

Citaat van: emielC70 op 17-04-2006 10:55:01
Als ik naar deze foto kijk dat lijkt de voorkant toch wel redelijk op die van een C70 zou die bumper ook niet passen op een C70 ? Vind de bumper wel stylvol agressief.

Een V70R bumper past ook op een C70, dus dan zal dit ook wel gaan passen.