Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: fbm op 28-04-2006 23:52:41
welkom fearless 5? ;D ;D ;D ;D ;D

Nope...... 't is een estate  ;D ;)

Emiel, volgens mij stond ik ook op de lijst potentiële kopers, toch?

Emiel

Citaat van: Michiel D op 28-04-2006 23:22:06
voeg mij maar toe; ik moet m'n wagen nog ophalen maar dit wordt z'n eerste mod.
interesse voor de 850 zwarte versie, incl. blinkers.  :D
Citeer

Bekende entree...bekende auto... ::) ;D

emielC70

Citaat van: elianmars op 29-04-2006 00:02:33
Citaat van: fbm op 28-04-2006 23:52:41
welkom fearless 5? ;D ;D ;D ;D ;D

Nope...... 't is een estate  ;D ;)

Emiel, volgens mij stond ik ook op de lijst potentiële kopers, toch?

Elainmars als jij er bij wilt staan zet ik je erbij. Definitief of potentiele?? Laat het ff weten via PB das makkelijker alles bij elkaar houden

Mike855

heeft iemand ervaring met de lichtopbrengst van deze heldere lampen en met het effect van koplampwissers (schuur- of slijtagesporen, ik neem aan dat ze niet van glas zijn)?

fearless

Citaat van: Mi(hIeL op 29-04-2006 22:57:58
heeft iemand ervaring met de lichtopbrengst van deze heldere lampen en met het effect van koplampwissers (schuur- of slijtagesporen, ik neem aan dat ze niet van glas zijn)?

Lichtopbrengst is goed, koplampwissers heb ik gelukkig niet.  ;D

En lampen zijn gewoon van glas.

emielC70

Tussenstand van de bestellingen inzake de groepsaankoop.

Groepsaanschaf heldere koplampen   Type Koplampen   knippers

Deelnemers:                                                                                  knippers
Emiel C70                                                     C70 Heldere versie       ja
Gringo                                                          V70 Zwarte versie                                                         
Jeroentje                                                     850 zwarte versie        ja
Pieter Veenendaal                                        C70 zwarte versie       ja
Rudy M                                                         850 zwarte versie       ja
Volvofiel                                                       S70 Heldere                ja
Isegrimm                                                     850 chrome                 ja
FBM
Mi(hiel
Marco V

Potentiele deelnemers (nog niet definitief dus):     
Enno trompert    V70 heldere versie   ?
Ronnie duck   850 zwarte versie    ?
Marko C70T5   C70 zwarte versie    ?
Hart C70
Elainmars

Volgens mij moet de lijst zo weer goed zijn.

haRtV70R

Zit nog hevig te twijfelen (is altijd nog een hoop geld :().

Is er iemand die een foto heeft van een zwarte C70 met de zwarte lampen
er in?? Misschien dat dat helpt... ::)

Gr Huib
[move][/move]

willow

Het is niet het ei van Columbus veel problemen met vocht in de knipperlichten. Ik heb 6 personen gesproken en allemaal vocht in de knipperlichten. Bij zwart zie je het, het best.

Groetn Willow

P.S gisteren weer iemand gesproken in Enschede en ook vocht in knipperlichten, hij had er spijt van.

tdidude

Twijfel ook nog... bij zilver of zwarte kist is het duidelijk welke je kiest..

Maar voor mijn v70 "bronzen speer"  ???

Zit zelf te denken aan chrome , vindt alleen de zilveren voor de 850 mooier dan voor V/S70.

Wat vinden jullie?... zilver of zwart... ?(zie plaat je hiernaast voor kleur van auto
5 cilinders is meer dan 4

BenC70ES

Citaat van: haRtC70 op 01-05-2006 11:18:55Is er iemand die een foto heeft van een zwarte C70 met de zwarte lampen
er in?? Misschien dat dat helpt... ::)

Nee buiten die showcar van realcar staan ze nog nergens op... alle foto's vind je ook in dit topic.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

emielC70

Citaat van: willow op 01-05-2006 17:01:40
Het is niet het ei van Columbus veel problemen met vocht in de knipperlichten. Ik heb 6 personen gesproken en allemaal vocht in de knipperlichten. Bij zwart zie je het, het best.

Groetn Willow

P.S gisteren weer iemand gesproken in Enschede en ook vocht in knipperlichten, hij had er spijt van.

Das opzich raar aangezien onze nog niet leverbaar zijn. Zullen dus waarschijnlijk een oudere versie zijn geweest

BenC70ES

Citaat van: emielC70 op 01-05-2006 17:35:05
Citaat van: willow op 01-05-2006 17:01:40

Groetn Willow

Das opzich raar aangezien onze nog niet leverbaar zijn. Zullen dus waarschijnlijk een oudere versie zijn geweest

Het gaat over die van de 850, maar de orginele hebben hier ook een beetje last van, zowel mat als helder...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

willow

Ik denk dat het de zelfde koplampen zijn, met die leds in het midden bij de Elandrun heb ik 4 mensen gesproken en allemaal last van vocht.

willow

Bij heldere koplampen zie het iid niet zo goed als bij zwart maar vocht zit er in. Bij ET weten ze het ook, komt daar wamte.

elianmars

Zit dat vocht alleen in de knipperlichten, of ook in de koplampen zelf?

Als ik iets zwaar irritant vind is 't vocht in een lamp. Op m'n andere wagen had ik ook andere achterlichten gemonteerd. Omdat daar ook steeds vocht in zat, heb ik ze er af gefl.... gehaald  :-\