Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Ik neem aan dat nu wel iedereen het geld heeft overgemaakt?

If it's not blown, it sucks...

emielC70

Donderdag had ik 9 betalingen binnen (10 dus als je mij meerekend). Er waren er toen nog 2 onderweg. Ik heb dus 12 bestellingen. Ik ben net 4 dagen weggeweest dus heb nog geen tijd gehad me bankrek te checken. Vanavond check ik alles nog 1 keer en krijgt iedereen die mee doet de een kopie van de bestellijst op de PB. Dan stuur ik s avond die bestelling naar marc en als ze het in verweggiestan dan goed doen en het via vliegtuig op sturen dan zou het er toch zeker met  3 weken moeten zijn.

Gr Emiel

emielC70

Hier de bestellijst:

Groepsaanschaf Heldere Koplampen Volvo                  

Naam       Forum naam      Type Volvo      Type/kleur koplamp
Emiel Vriend      Emiel C70      C70      Helder
Rob Wessels      Gringo      V70      Zwart
Jeroen Reukers      Jeroentje      850      Zwart
Pieter Veenendaal      Pieveen      C70      Chroom
Rudy Moest      Rudy M      850      Zwart
                                                Volvofiel      S70      Helder
Anthony van Harten      Isegrimm      850      Chroom
Remco                       FBM      850      Zwart
Marcel Verweij      Elainmars      850      Zwart
                      Marco V      S70      Helder
Huib van der Hart       Hart C70      C70      Zwart
Ronald van Ingen       Ronnie Duck   850      Zwart
Eugene Knooren      Eugene       850      Chroom
Niels Groenendijk            V70       Zwart
Jan willem vd Berg      Jberg      V70      Zwart

Ik heb van Volvofiel en Marco V nog geen geld ontvangen. Ik heb ze net nog een PB gestuurd. Heb ik woensdagmiddag nog geen bericht gehad is het lullig maar pech gehad en gaat de bestelling de deur uit.

Ik heb dus besloten om tot aanstaande woensdag te wachten met het plaatsen van de bestelling

animalT5R

Marco V zit volgens mij momenteel in Frankrijk...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Eugene

hmm, 850 chrome blijft gelukkig nog redelijk "zeldzaam" :)

emielC70

Bestelling is geplaatst  ;D

Details volgen binnenkort.

Eugene

aha, das mooi :D

Kan niet wachten tot ik ze heb ;D

Hoop dat ze er voor de 8e Juli zijn, want dan ben ik op vakans.... Anders loop ik 2 weken erg onrustig rond in Italië ;D

emielC70

Marc krijg ze waarschijnlijk niet allemaal tegelijk binnen dus de levering zal geschieden op volgorde van bestelling. Wie als eerste besteld had zal ze als eerste krijgen. Hier zal nog meer info over volgen zodra ik meer weet.

BenC70ES

Citaat van: Eugene op 22-06-2006 00:35:42.... Anders loop ik 2 weken erg onrustig rond in Italië ;D

Dat durf ik te betwijfelen Eugene  ;) veel plezier daar...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: emielC70 op 22-06-2006 13:36:21
Marc krijg ze waarschijnlijk niet allemaal tegelijk binnen dus de levering zal geschieden op volgorde van bestelling. Wie als eerste besteld had zal ze als eerste krijgen. Hier zal nog meer info over volgen zodra ik meer weet.

Oei...... dan moet ik nog wel een poosje wachten zeker....  :-\

fbm

Citaat van: elianmars op 22-06-2006 23:06:24

ach het wachten waard toch. ;)

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

M a r c

Citaat van: fbm op 23-06-2006 18:49:44
Citaat van: elianmars op 22-06-2006 23:06:24

ach het wachten waard toch. ;)

Vrijdag nét 1 setje zwarte 850 lampen binnengekomen....  >:( Schijnt dat Realcar de eerste sets heldere S/V70 lampen krijgt van de fabriek, zij hebben als grootafnemer afgedwongen dat de eerste zendingen naar hun gaan... slimme jongens, pompen ze eerst de Zweedse markt vol met die lampen en als bijna iedereen ze daar dan heeft mag de rest ze gaan verkopen  ::)  Maar goed, als het goed is komen er tóch 6 sets hier binnen want volgens de fabrikant heeft het schip op 11/6 aangelegd in de Rotterdamse haven. Weet alleen niet hoe lang men nodig heeft om alle containers af te laden en deze ook weer uit te pakken, dan nog door de douane.... die nu natuurlijk vakantierooster hebben  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Ik vind dit toxh wel heel erg gaaf staan :o 8), zelfs die koplampdingen.
de rest van de auto vind ik niks.

ja de gril

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

Ach, voor een extreme showauto is ie goed gelukt hoor.  Maar als dagelijks vervoermiddel minder. Jammer dat ze dan geen carbon kap opleggen, dan zou het geheel wat meer 'cachet' krijgen en minder Autostyle-achtig aandoen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl