Met of zonder?

Gestart door mehn, 10-08-2007 21:23:59

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Turbobiker op 11-08-2007 10:49:12
Citaat van: Flipjes 850 R op 11-08-2007 07:48:34
Maar veel belangrijker: wat vind jij mooier ???

Denk toch dat mr. Mehn stiekem zonder nog niet weet wat hij mooier vindt, anders wordt deze vraag natuurlijk niet voorgelegd aan ons ::)

;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ronbroek

Met, zo staan ze ook op de folders

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

mark1976

Met dakrails en met spoiler als je t mij vraagt. Heb ook ff gestemd en we zijn weer in evenwicht (20 voor, 20 tegen).  ;D
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

thuur

Dit is de spannendste poll in jaren :D

Gr ;D

Gmid

Tjeu.. 20 vs 20.. das idd spannend.  :o
Volvo C30 '12

Ben

Een estate zonder roofrails is als een eland zonder gewei.

VolvoVentje

Ik heb gestemd op Met roofrails, het lijkt de lijn van de auto iets te breken, maar het geeft toch iets meer uitstraling en vind net als ed dat het dak zo leeg lijkt zonder die dingen..
Het is voor een auto als deze esthetisch verantwoord ik

Geert-Jan

Met vindt ik mooier, al heb ik zelf een sedan. ;D

Mogelijk heb je wel minder windgeruis zonder de rails. :eusa_think:

Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

Robert Haven

Citaat van: Ben op 11-08-2007 11:56:58
Een estate zonder roofrails is als een eland zonder gewei.
mee eens

b0nkolok

Als ie is afgeverd met rails, laat ze dan maar zitten. Maar eigenlijk moet ieder dat voor zichzelf bepalen! "Stokkenvrijheid", zeg maar.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

mehn

Citaat van: b0nkolok op 11-08-2007 18:55:49
Als ie is afgeverd met rails, laat ze dan maar zitten.

Nou...

In de "te koop" advertentie van deze auto stond een foto waarop geen roofrails stonden. Toen ik de proefrit ben gaan maken heb ik er eigenlijk niet op gelet.
Toen ik m een paar dagen later ging ophalen viel me op dat er roofrails op zat ;D
De eigenaar van het autobedrijf heeft er een tijdje zelf in gereden en ik verdenk hem ervan dat ie ze erop gezet heeft. Aangezien de rails met verschillende bouten zijn gemonteerd (imbus en torx) én de 6 afdekkapjes ontbreken denk ik dat ie ze van een sloper heeft afgehaald.

Niet af fabriek met roofrails geleverd dus (óf ze moeten er ook al eens afgehaald zijn).

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

italia

same here. (das weer eentje uit de catagorie verkooppraak......) ;)

mehn

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en vandaag beide roofrails eens gedemonteerd.
Ik denk dat ik (zoals wel vaker  ;D) de meerderheid niet volg en de rails eraf ga halen.

Eerst sparen voor de nieuwe dakstrips die ik zal moeten aanschaffen. Ze zijn helaas niet goedkoop en kosten zelfs meer dan roofrails bij Estateservice...
Voordeel is dat ik dan ook wel van dat water op de zijruiten af ben, want ik ga wel V70 Classic dakstrips nemen  :eusa_whistle:

XC60 D4 AWD:

BenC70ES

Citaat van: mehn op 12-08-2007 16:55:27
Voordeel is dat ik dan ook wel van dat water op de zijruiten af ben, want ik ga wel V70 Classic dakstrips nemen  :eusa_whistle:

Heey, das niet orgineel!  :eusa_naughty:

En als het hard regent komt het er nog altijd over hoor  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mehn

Citaat van: BenC70ES op 12-08-2007 17:00:42
En als het hard regent komt het er nog altijd over hoor  ;)

Dat is niet erg, dan worden de zijruiten toch wel nat ;)
Het gaat mij om de keren dat ik de ruitensproeiers gebruik.

XC60 D4 AWD: