Met of zonder?

Gestart door mehn, 10-08-2007 21:23:59

Vorige topic - Volgende topic

breakman

groot gelijk dat je ze er af haalt maikel !!!

een estate is veel strakker en sportiever zonder roofrails ! en MET spoiler ! het maakt de auto precies breder en lager !

proficiat met je keuze !  :eusa_clap:

Vertigo

Citaat van: mehn op 12-08-2007 16:55:27
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en vandaag beide roofrails eens gedemonteerd.
Ik denk dat ik (zoals wel vaker  ;D) de meerderheid niet volg en de rails eraf ga halen.

Eerst sparen voor de nieuwe dakstrips die ik zal moeten aanschaffen. Ze zijn helaas niet goedkoop en kosten zelfs meer dan roofrails bij Estateservice...
Voordeel is dat ik dan ook wel van dat water op de zijruiten af ben, want ik ga wel V70 Classic dakstrips nemen  :eusa_whistle:

Is er niet iemand met een V70 Classic zonder Roofrails die graag roofrails wil???
ff ruilen dan...

Is maar een idee.

animalT5R

ga je alleen die antenne meer zien  :P ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

willow

Eerst sparen voor de nieuwe dakstrips die ik zal moeten aanschaffen. Ze zijn helaas niet goedkoop en kosten zelfs meer dan roofrails bij Estateservice...
Voordeel is dat ik dan ook wel van dat water op de zijruiten af ben, want ik ga wel V70 Classic dakstrips nemen  :eusa_whistle:

ongev. 170 euro

mehn

Citaat van: willow op 12-08-2007 17:54:32

ongev. 170 euro

Per stuk  :eusa_shifty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Flipjes 850 R

Toch maar weer monteren die roofrails ??   ;D ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

R.Bijl

nee!! ;D niet eraf halen,vind zelf dat roofrails bij een estate hoort....

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

willow

niet per stuk per 2

Turbobiker

Citaat van: R.Bijl op 12-08-2007 18:45:28
nee!! ;D niet eraf halen,vind zelf dat roofrails bij een estate hoort....

Robin

Te laat...

En is de mijne minder Estate dan ???

;) ;D
De Tussenpaus

mehn

Citaat van: willow op 12-08-2007 18:50:31
niet per stuk per 2

Je hebt het over de V70 strips? Die kostten bij de dichtsbijzijnde dealer 163 euro nogwat per stuk vorig jaar.

XC60 D4 AWD:

Emiel

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en vandaag beide roofrails eens gedemonteerd.
Ik denk dat ik (zoals wel vaker  ;D) de meerderheid niet volg en de rails eraf ga halen.

:eusa_dance:

V70 lijsten is goedgekeurd, produktverbetering toch?

pwassink

Citaat van: Emiel op 12-08-2007 20:25:16

vast wel ..

Ze hebben nog een voordeel, als een indiaan ijskrabt, blijven de raamrubbers onbereikbaar ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

mehn

Citaat van: Emiel op 12-08-2007 20:25:16

Yep, net als de ruitensproeiers ;D

XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

CiteerIk heb er nog eens goed over nagedacht en vandaag beide roofrails eens gedemonteerd.
Ik denk dat ik (zoals wel vaker  ) de meerderheid niet volg en de rails eraf ga halen.

Mehn, ik dacht dat je hem HELEMAAL origineel zou laten, dat staat namelijk ook op je website  ;D  ;D  ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mehn

Citaat van: Turbo-Geek op 15-08-2007 13:58:26
CiteerIk heb er nog eens goed over nagedacht en vandaag beide roofrails eens gedemonteerd.
Ik denk dat ik (zoals wel vaker  ) de meerderheid niet volg en de rails eraf ga halen.

Mehn, ik dacht dat je hem HELEMAAL origineel zou laten, dat staat namelijk ook op je website  ;D  ;D  ;D

Het verwijderen van de roofrails heeft niets met origineel te maken, dat was een optie :P

XC60 D4 AWD: