dakdragers

Gestart door big ben, 12-08-2007 22:37:48

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Zit net te snuffellen op marktplaats........... ??? en nu kan ik volvo dakdragers kopen van een '99 V70, passen deze ook op mijn '92 sedan??

Alvast bedankt  :D

grt Ben

big ben

Weet iemand hier iets over?? :-\

de dakdragers zaten op een '99er v70 zonder dakrails...........dus wie weet het antwoord?? ;)

grt Ben

Walter

nope, helaas. Dragers van een estate zijn anders dan die van een sedan. Heeft met de bolling van het dakop de plaats van montage te maken

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

big ben

Bedankt ! had ze bijna gekocht......... :-X

grt ben

breakman

ik dacht dat dakdragers van een sedan hetzelfde waren als je een estate had zonder roofrails ?  ??? verbeter me als ik fout ben !

(anders heb ik de foute gekocht )

mehn

Citaat van: breakman op 14-08-2007 12:14:04
ik dacht dat dakdragers van een sedan hetzelfde waren als je een estate had zonder roofrails ?  ??? verbeter me als ik fout ben !

(anders heb ik de foute gekocht )

Ruilen met Ben? :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

everlast

ik heb ook weer een vraagje  :-[ :
passen orginele dakdragers van een 850 of v70 classic ook op een s70?

Wijnand

Ik heb dakdragers van Mont-Blanc, die eerst op m'n sedan (854) zijn gebruikt en daarna op de estate (855). Zonder aanpassingen. Bijzonder handige dingen, zijn zonder enig gereedschap in twee minuten te plaatsen. Ze maken gebruik van de gaatjes die in de portieropeningen zitten.

Groet,
Wijnand.

meyerink

Mocht iemand nog dakdragers hebben voor een850 estate 1996 hou ik me gaarne aanbevolen.

Groet,
Jules