Weer een paar muggen minder

Gestart door Sysopje, 14-08-2007 14:10:46

Vorige topic - Volgende topic

Sysopje

Dit krijg je ervan als je over een dijk rijdt waar ook veel muggen zijn (koplampen + kenteken zijn al 2x schoongemaakt, lichtopbrengst werd namelijk ook een stuk minder):

Ook heel de radiator zal vol met muggen, je hoorde het ook fluiten in de auto (helaas heb ik daar geen foto van). Gelukkig doet een rondje wasstraat wonderen.

Verder ook nog leuk nieuws, ik ben gister (13-08) geslaagd voor mijn rijbewijs, dus er komt weer een nieuwe 850-rijder bij (omgeving Almere).

hpkevertje

Hello Sysopje,
Ruikt dat lekker he, als je dat schoonmaakt.  ;D

Gefeli met je rb, koop maar wat moois, we horen/zien het wel.
Gr. Hans.

Jeff

Gefeliciteerd man ;D welke dijk rij je over dan heb namelijk niet echt heel veel last van, wel eens wat maar niet extreem veel :) Woon in de polder
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Sysopje

Citaat van: hpkevertje op 14-08-2007 14:29:22
Hello Sysopje,

Gr. Hans.

Thanks, en een auto ben ik (voorlopig) nog niet van plan om te kopen, aangezien ik (gelukkig) in de 850 mag rijden, en daarnaast heeft me vader een V70.

Citaat van: Jeff op 14-08-2007 19:13:03
Gefeliciteerd man ;D welke dijk rij je over dan heb namelijk niet echt heel veel last van, wel eens wat maar niet extreem veel :) Woon in de polder

Enkhuizen-Lelystad én op de Ketelbrug...

Jeff

Citaat van: Sysopje op 14-08-2007 23:16:22
Citaat van: hpkevertje op 14-08-2007 14:29:22
Hello Sysopje,

Gr. Hans.

Thanks, en een auto ben ik (voorlopig) nog niet van plan om te kopen, aangezien ik (gelukkig) in de 850 mag rijden, en daarnaast heeft me vader een V70.

Citaat van: Jeff op 14-08-2007 19:13:03

Enkhuizen-Lelystad én op de Ketelbrug...

Oke ik altijd omgeving,

Dronten/Zwolle
En soms Lelystad/Amsterdam
Verder kom ik eigen niet... maar weet niet of je toevalig de vogelweg kent of laserweg, daar had ik dus laatst een haas op me gril... ;D
Toch beter uit ze ogen kijken denk ik...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

The Saint

Ik zie totaal het nut niet van muggen. En veel mensen ergeren zich er aan. Waarom wendt de mensheid zijn kennis en kunde niet aan om die diersoort uit te roeien?

@Sysopje: JIJ hebt iig je best gedaan!  ;)
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

:o :o :o Dat zijn wel héél veel muggen geweest!

elianmars

Citaat van: The Saint op 16-08-2007 09:07:28
Ik zie totaal het nut niet van muggen. En veel mensen ergeren zich er aan. Waarom wendt de mensheid zijn kennis en kunde niet aan om die diersoort uit te roeien?

Dat geldt niet alleen voor muggen........  :eusa_whistle: