Inlaat Nokkenas GLT

Gestart door mitchelli, 02-07-2008 18:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: mitchelli op 02-07-2008 22:36:02
Niemand een idee? Die cijfers en letters moeten toch iets betekenen...Dan maar gewoon monteren en testen  :)

zucht...

Citaat van: Johann op 02-07-2008 18:35:37
Op de kant waar de verdeler op komt staat ook nog wat op de rand. Inlaat zou "PGI" moeten zijn.

De T5 gebruikt een PHI profiel en de GLT een PGI profiel. Er is ook een PLI profiel van de nieuwere M4.3 GLT maar die is blijkbaar weer ietjse tammer.

T5 inlaat,

mitchelli

Sorry.Helemaal verkeerd begrepen  :eusa_wall:  :eusa_wall: En je hebt helemaal gelijk!! Nr komt overeen met GLt nokkenas.Dus mistery opgelost. Bedankt en nogmaals sorry.En bedankt voor de moeite.  :-*
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Joachim1

Citaat van: Turbo-Geek op 03-07-2008 08:46:45
Citaat van: Joachim1 op 02-07-2008 23:26:23
Niemand een idee? Die cijfers en letters moeten toch iets betekenen...Dan maar gewoon monteren en testen  :)
spul los maken en de nummers/nokjes vergelijken mischien?zat niet heel veel in dus zal moeilijk te zien zijn
met het oog maar als deze van een glt komt kan het niet mis zijn en moet er wel een verschil zijn in nummers afmetingen nokken lijkt mij.

Ik had het ergens op volvospeed gelezen over de glt nokkenas maar kan het zo snel niet weer vinden....

Ps:waneer komt die KKK turbo er bij je op....ik zoek nog een goede 19T  ;D

Joachim, ik dacht dat jij helemaal ging stoppen met het T-5 gebeuren ?? Je ging de wagen toch weg doen ?
dan eerst nog ff max uit het blok halen en het blok en de bak naar de eeuwige jachtvelden heen trappen  :evil: dan pas het nieuwe blok er in hangen  :eusa_whistle: ten tweede er zijn heeel veel mensen die denken dat ze mijn T5 zoals deze er nu bij staat voor 3000euries kunnen koopen(voor een dupie op de eerste rang gasten  :eusa_wall: ) heb nog niet echt een goed bod gehad en heeft al 2x te koop gestaan  :)

Joachim1

Citaat van: mitchelli op 03-07-2008 12:38:21
Sorry.Helemaal verkeerd begrepen  :eusa_wall:  :eusa_wall: En je hebt helemaal gelijk!! Nr komt overeen met GLt nokkenas.Dus mistery opgelost. Bedankt en nogmaals sorry.En bedankt voor de moeite.  :-*
weten we dat ook weer,en als we alles wisten wat was er dan nog aan  ;)

Black Magic

Citaat van: Johann op 03-07-2008 09:39:37

zucht...

Citaat van: Johann op 02-07-2008 18:35:37
Op de kant waar de verdeler op komt staat ook nog wat op de rand. Inlaat zou "PGI" moeten zijn.

De T5 gebruikt een PHI profiel en de GLT een PGI profiel. Er is ook een PLI profiel van de nieuwere M4.3 GLT maar die is blijkbaar weer ietjse tammer.

T5 inlaat,
http://www.swededemon.com/images/SD-C/Shots/engine/t5cam.jpg

Vanaf welk modeljaar zit dat nieuwe type nokkenas gemonteerd ?