Heico getunede ecu op ebay duitsland

Gestart door Gunnar, 15-08-2007 02:03:27

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

LINK

Als je een 2.5 TDI hebt en als de ecu als laatste nummer 776 heeft dan kan je deze perfect inbouwen. Als je wil chippen is het een koopje, plus je kan je oude nog verkopen of bijhouden als je hem terug origineel wil hebben.

Dit zijn de waardes die Heico belooft:

Leistungssteigerung für S/V70 TDI

ECU power upgrade for S/V70 TDI

max. Horsepower    

103 kW (140 PS)

118 kW (160 PS)
bei U/min
at rpm    

4.000

3.900
Max. Drehmoment
max. Torque    

290 Nm

330 Nm
bei U/min
at rpm    

1.900-3.100

1.600-3.200

Beschleunigung 0-100 km/h
Acceleration 0-100 km/h    

10,2 s

9,5 s

Maximum speed    

200 km/h

215 km/h

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

pimsam

Deze zou moeten passen in mijn V70. Is dit dezelfde chip als jij in je V70 hebt gemonteerd? Je hebt ondertussen veel ervaring met chippen. Is deze chip  meer als alleen maar meer brandstof inspuiten? Vind het wel interessant.
Bij RICA geven ze voor een diesel hetzelfde koppel alleen is het vermogen 179 PK, bij Heico 160 PK.

Gunnar

Heico heeft een heel goede naam.

Ik heb een gemodificeerde versie van Fasttuning erinzitten, mijn ecu heeft achteraan 591 ipv 776, de programmas zijn heel verschillend, anders had ik deze wel gekocht als reserve ecu. (mijn ecu heeft tijdens het chippen, dankzij het soldeerwerk van een collega wat schade opgelopen aan een printbaan, is hersteld maar ik denk dat het nogmaals solderen voor icvoetjes hem niet zo goed zal bekomen).

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

pimsam

Er zit maar 100 euro prijsverschil met bijv Fasttech chippen maar dan heb je natuurlijk geen 2e ECU. Ben nog een beetje in dubio.
Ik heb in ieder geval de autogegevens opgevraagd zodat ik navraag kan doen bij Heico.

pimsam

:eusa_wall: >:( :( Die ECU op Ebay is van een handgeschakelde. Kan er dus niets mee. Dus als iemand interesse heeft....
Ik heb contact gehad met Heico om de originaliteit te achterhalen. Heico werkte in het begin goed mee maar toen ik het chassisnr doorgaf hebben ze mijn emails niet meer beantwoord. Ik vermoed dat ze in de gaten hadden dat het om een schadeauto ging en dus om de verkoop van een losse ECU.
De verkoper is een auto-onderdelen bedrijf en heeft mij via email laten weten dat als de unit niet bevalt, deze retour gestuurd kan worden tegen teruggave van het geld. Kost dus enkel verzendkosten. Bovendien kun je een bod uitbrengen (vraagprijs is 250 euro) en hij gaat ook wel accoord als je 250 euro bied incl verzendkosten.
Dus als je een handgeschakelde 2.5D hebt, is dit interessant.