Lid van de club!

Gestart door Bastiean, 15-08-2007 11:06:20

Vorige topic - Volgende topic

Bastiean

Dag beste mensen!
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Bastiean Bos. (29 jr.) Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een 850 GLT uit '92. Begonnen met een 480 turbo, daarna een Saab 9000 CD een Saab 9000 CSE een Volvo 240 en nu eindelijk een echte auto! :D Wat rijdt dit subliem! En dat terwijl de 850 nog maar 470000km op de teller heeft staan.... :o Ben gelijk weer begonnen met sparen, want een T5R is natuurlijk het allermooist! Groeten Bastiean

The Saint

Welkom op het forum Bastiean. Mooie autohistorie hoor!

en als ik het goed begrijp gaat er nog een Volvo 8eraan komen...
No shirt no shoes, no pinball

breakman

welkom op het forum en proficiat met je aankoop !

jij kan ons nu echt eens het grote veschil tss een saab 9000 en een volvo 850 uitleggen want het waren toch echt rechtsreekse concurenten !

veel succes ermee !!  8)

als je enkele pic's hebt mag je ze altijd posten !!!

Marc O.

Welkom! We zien de foto's zéér binnenkort wel verschijnen ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Welkom op 't Forum, Bastiean.

Die 9000CSE is ook niet verkeerd trouwens.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Welkom op het forum Bastiean!

En wederom een "oude " 850 erbij. Uiteraard zijn we benieuwd naar de foto's.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Bastiean

Hoi Breakman! Ja idd rechtstreekse concurrenten met de Saab 9000...maar niet te vergelijken! Ik heb ontzettend veel plezier gehad van de 9000, maar zeg nou zelf... Ga je voor een 9000 2.3 4- cilinder motor of een 850 2.5 5-cilinder?! Ik kan inmiddels uit ervaring zeggen....850!!!! De 850 heeft een mooiere roffel, loopt soepeler en is gewoon echt een dikkere auto qua beleving. Tja, je hoort het al... ik ben verloren en kan niet meer terug!:) Groet Bastiean

Bastiean

Uiteraard zal ik zo snel mogelijk wat fotootjes plaatsen, als ik erachter kom hoe dat werkt tenminste...!

The Saint

Citaat van: Bastiean op 16-08-2007 23:56:58
Uiteraard zal ik zo snel mogelijk wat fotootjes plaatsen, als ik erachter kom hoe dat werkt tenminste...!

Dat moet wel lukken hoor:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0
No shirt no shoes, no pinball

Bastiean

DRAMAAAAA! Na wel een volle week te hebben genoten van mijn nieuwe aanwinst, gaat hij morgen reeds weg voor zijn eerste reparatie..... Een kapotte spanrol... Een van jullie enig idee wat zoiets kost? Tja, hij is niet nieuw natuurlijk... Blij als 'ie weer klaar is!!

M a r c

Spanrol van de multiriem? Zal wel meevallen aan onkosten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: Bastiean op 19-08-2007 12:44:21
DRAMAAAAA! Na wel een volle week te hebben genoten van mijn nieuwe aanwinst, gaat hij morgen reeds weg voor zijn eerste reparatie..... Een kapotte spanrol... Een van jullie enig idee wat zoiets kost? Tja, hij is niet nieuw natuurlijk... Blij als 'ie weer klaar is!!

Eigen schuld! Had je maar foto's van je wagen moeten plaatsen!  :eusa_snooty:

;D ;D ;)

Kosten zullen niet schrikbarend zijn. Gewoon weer gaan genieten als-ie klaar is!

Bastiean

Hahaha... :) Ja, ja, zodra ik fotootjes heb staan ze erop! En inderdaad, ik ga zeker met volle teugen genieten als 'ie weer klaar is!! Kan niet wachten... Bedankt voor jullie reactie jongens! Voor alle steun in een moeilijke tijd.... Gelukkig is het niet ongeneeslijk! :)

Bastiean

Helaas, helaas..... het was de aircopomp.... Kortere multiriem erop gezet, zodat er in ieder geval (aircoloos) gereden kan worden. Voor 75 euro klaar. Als ik 'm volgend jaar zomer nog heb, misschien de aircopomp vernieuwen... Maar ik denk dat een nieuwere 850/v70 meer voor de hand ligt! Kost toch weer zo'n 500 euro. Maargoed, het allerbelangrijkste is, dat ik morgen weer heerlijk kan rijden! :)