[VOLVO850CLUB-MEETING] Sleuteldag Hooftman Woerden 01-09-2007

Gestart door Laserblue, 16-08-2007 11:27:09

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Zijn er mensen die morgen komen die ervaring hebben met het wissel van een achterbumper op een Estate ??
Dit is niet iets wat op een brug hoeft te gebeuren dus dat is gedurende de 'wachtrij' volgens mij prima te doen.
Als er mensen zijn met ervaring dan hoor ik dat graag  :eusa_whistle:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

mehn

Citaat van: TTT242 op 31-08-2007 17:38:19
en de bakker hiertegenover is al om 6h open met verse koeken  :eusa_whistle:

Oeh, doe maar weer op mijn kosten ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Ik ben er morgen rond een uur of 11 en heb Elandstickers bij me.

Omdat ik ze niet hoef op te sturen zijn ze iets goedkoper dan in de shop.

En met je aankoop steun je het forum :eusa_shifty:

Zoek mijn zwarte XC70 even op of vraag iemand mij even aan te wijzen  :eusa_whistle:

matRRR

Citaat van: Turbo-Geek op 31-08-2007 18:04:58
Zijn er mensen die morgen komen die ervaring hebben met het wissel van een achterbumper op een Estate ??
Dit is niet iets wat op een brug hoeft te gebeuren dus dat is gedurende de 'wachtrij' volgens mij prima te doen.
Als er mensen zijn met ervaring dan hoor ik dat graag  :eusa_whistle:
binnenzijde van de achterbumper, zitten 2 bouten die redelijk te bereiken zijn, daarnaast moet je wel de pompnagels uit de binnenzijde van de beide achterspatborden losmaken, daarna kun je hem er zo afhalen.... succes
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Turbo-Geek

De procedure ken ik (gelezen op forum) maar als je in de praktijk gaat kijken is het altijd ff wat anders.
Bijv. die bout aan de rechterkant (binnenkant bumper) kan ik niet direct zien. (Links zit ie aan binnenkant achterbak).

Dat bedoel ik met mensen met ervaring, die het me ter plekke ff kunnen aanwijzen en me dus de nodige scheldkannonades kunnen besparen.

The things you own end up Owning you !

mark71

Wie nog wat sleutelhulp kan gebruiken moet maar vragen.

Ik kan nog wel wat hulp gebruiken bij het vervangen van de distributieriem  :eusa_shifty:

TTT242

Citaat van: mark71 op 31-08-2007 20:51:21
Ik kan nog wel wat hulp gebruiken bij het vervangen van de distributieriem  :eusa_shifty:

Welke brug sta je? Ik zie daar maar zeer korte shifts staan. Voor de distrie ben je toch even zoet.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

mark71

Citaat van: TTT242 op 31-08-2007 21:05:31

Welke brug sta je? Ik zie daar maar zeer korte shifts staan. Voor de distrie ben je toch even zoet.
brug 3 vanaf 11 uur :eusa_whistle:

TTT242

En dat gaat op 2 uurtjes af moeten zijn?  :eusa_think:
Heel wat werk aan de winkel en iemand met ervaring dan want distriewissel heb ik ook nog nooit gedaan. We zien wel morgen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

elianmars

Ik wil morgen wel komen helpen, maar wil niet uitgelachen worden om mijn nep-LBP  :eusa_snooty: ;D

Walter, bedankt voor je aanbod om met jou mee te rijden, maar ik kom toch maar met mijn eigen wagen.
Hoef ik niet zo vroeg uit mijn bed.........  :eusa_shifty:

Emiel

Wie nog wat sleutelhulp kan gebruiken moet maar vragen.

Riempje...wel ns gedaan ja... :eusa_think:

fearless

Veel plezier allemaal morgen, zie de foto's wel.

En 1 tip, niks stuk maken.  ;) 

thuur

Zo, spullen liggen in de auto, vloeistofjes zijn weer op peil, ik ben er klaar voor 8)

Nu alleen nog een pilsje drinken en genieten dat ik morgenochtend niet om 7u bij Nederweert sta ;D

Gr :eusa_dance:

855-Champagne

Citaat van: thuur op 01-09-2007 00:28:02
Zo, spullen liggen in de auto, vloeistofjes zijn weer op peil, ik ben er klaar voor 8)

Nu alleen nog een pilsje drinken en genieten dat ik morgenochtend niet om 7u bij Nederweert sta ;D

Gr :eusa_dance:

Tsss watje

Spin!

Oei...net thuis, vrees dat ik morgen niet al té fit ben  ::)

Maar zijn zal ik er!  :evil:

www.vm-parts.nl