voorstel V70 europa exclusive automaat

Gestart door EdWip, 16-08-2007 17:52:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdWip

Hallo,

Ik ben Edwin en 40 jaar. Omdat een V70 al jaren op mijn verlanglijstje stond heb ik, nu ze betaalbaarder worden, besloten er vorig jaar een aan te schaffen.

Vrij kort na aanschaf heb een LPI installatie te laten installeren (Krimpen aan den IJssel). Daarvan hen ik tot nu toe geen seconde spijt gehad. Hij loopt zelf beter op LPG dan op benzine.

De auto had bij aanschaf 114.000 km gelopen en is voorzien van leuke extra's zoals leer, automaat, alarm, dakspoiler, volvo radio etc. het bj. is 1999.

Hiervoor heb een 440 en een V40 gereden. Probleemloze auto's, wat ik van de V70 niet kan zeggen (valt wel een beetje tegen), maar hij rijdt wel geweldig en is natuurlijk schitterend om te zien.

Hieronder wat foto's van de V70. De 1e is enkele weken geleden gemaakt in zijn thuisland Zweden.

Gr. Edwin






Marc O.

Welkom Edwin! Jammer dat je wat "ongemakken" hebt gehad met je auto. Wat heeft er zoal aan gemankeerd?
...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

welkom op het forum

succes met je mooie volvo
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroƫn CX 2500 prestige turbo

Ricardo


Topsport180

Citaat van: Ricardo op 16-08-2007 19:04:58
Mooie V70! Welke motor heb je?
Afgaande of de foto van de achterzijde een 2.4.
Prachtige auto trouwens !
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

EdWip

Inderdaad een 2.4 (170 pk).

De laatste problemen waren problemen met onverwachts afgaan van het alarm. Daarvoor ben ik 3 keer bij de dealer geweest. In eerste instantie was de sirene de boosdoener, de 2e keer wist de dealer niet wat het probleem was (totdat het alarm bij de dealer afging en ze hem zelf niet meer konden afzetten) en uiteindelijk was het contactslot het probleem?. Waren de buren niet blij mee. En ik ook niet.

Verder problemen met de automaat, pingelen (opgelost door LPG inbouw, dealer kwam er niet uit), ETM (schoonmaken heeft helaas niet echt geholpen dus vervangen zal nog wel een keer moeten).  Ook lijkt de carterventilatie aan de beurt te zijn.

Ook zijn er kleine zaken die ik zelf heb kunnen oplossen (blijven hangen portierslot, lampjes radio (opgelost dankzij het formum), hoop rammeltjes).

Edwin

Flipjes 850 R

Welkom,

Je V70 ziet er goed uit, idd hopen dat het voorlopig bij deze ongemakken blijft.....
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Jorg Vseventy

Mooie auto, had zo op mijn verlanglijstje kunnen staan.

Veel plezier ermee...

EdWip

Bedankt,

de auto ziet er ook erg goed uit. De vorige eigenaar is er zuinig op geweest en liet zelf 1x per jaar de parkeerdeukjes verwijderen.

Edwin