intro folder 850 glt 20v

Gestart door ex_beamerman, 29-01-2003 19:59:51

Vorige topic - Volgende topic

ex_beamerman

hallo luitjes,
ik ben op zoek naar de folder van mijn type 850,het gaat hier om een 850glt 20v,het hoeft niet het origineel te zijn een ingescand/ge e-maild exemplaar zou mij al heel blij maken.
alvast bedankt jhonn

reneetje

Een orginele folder heb ik niet voor je,wel een orginele 850 map met daarin een folder van orginele volvo accessoires (94)
waarin oa ook de 850 GLT staat.

Reitse

Go Jhonn, heb jij mazzel zeg! Ik heb hem... ;)

Ik zal hem voor je inscannen dit weekend. E-mailen van die bestanden is voor mij wat lastig (zullen wel grote bestanden worden) maar ik kan hem wel voor je op CD branden (is "het bestuur" ook geïnteresseerd in een kopie?).

ex_beamerman

hee top! ;D,
als je me ff mailt wat de kosten zijn dan regel ik het met een.
alvast bedankt jhonn

Reitse

Jhonn,

Je weet dat de club ook een 850 GLT folder aanbied? Ik denk dat het dezelfde is. En een echte folder is natuurlijk wel veel mooier dan een scan ;)

ex_beamerman

kan ik die gewoon bestellen?,en zo ja bij wie?
bedankt alvast, jhonn

Mellow_yellow

via het clubblad "De Roffel"

Reitse

??? staat toch gewoon bij ledenartikelen op de clubsite? Ik meende dat een mailtje naar Tom voldoende was...

Gelebanaan

Citeer??? staat toch gewoon bij ledenartikelen op de clubsite? Ik meende dat een mailtje naar Tom voldoende was...
Inderdaad dat is voldoende, heb alleen nog Engelse en Zweedse exemplaren.  :)

Reitse

Update op de site plaatsen? Daar staat ook nog dat er Nederlandse exemplaren beschikbaar zijn

Mr_Volvo

Hallo John,

Ik kan je wel helpen aan een origineel Nederlandse folder van de 850 GLT 1992 (eerste folder) Tevens heb ik nog wel een door volvo uitgegeven boekje (A3 formaat) van het aller eerste type 850 liggen. Laat maar even weten of je hier nog belang bij hebt.

falcon11

ik zou ik wel graag een exemplaar willen.

Jdenekamp@tebenet.nl

vandaag trouwens lekker overdwars door de bochten,mijn vriendin scheet wel peuken.....

Walter

Ik heb een exemplaar van de introductiefolder uit 1991. Dat is een grote brochure, gebonden en +/- 7 mm dik. Die is van de GLT. Op pagina 3 en 4 staat heel groot in het rood 1991.En op de kaft de voorkant van een GLT 850 (volgens kentekenplaat) met brandende knipperlichten (of Amerikaans model?). Versie code: VCEM 910001.NL (op de laatste pagina).

Grappig, ik wilde dit al eens op het forum zetten, maar had er nog niet de kans toe gezien. Ik heb deze brochure een paar jaar geleden van mijn baas gekregen. Eigenlijk, ik heb er twee... En nu weet ik dat er ook een Estate versie van deze brochure is. Mijn collega had 'm destijds, maar die wilde er niet vanaf  :'(

Mijn vraag is of iemand die brochure heeft, dit is niet degene die door de club verkocht wordt (1991-1993). Het uiterlijk is ongeveer hetzelfde, met de achterzijde van een groene 855 op de kaft, ook voor de helft. En misschien wil iemand die ruilen voor de sedan versie, mits in dezelfde nieuw staat. Weet iemand eigenlijk of er meer versies van zijn?

Ik ben benieuwd... ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Mijn GLT-brochure heeft code MS/PV 4775-92

Walter

Dat is zeker die witte met een rechthoekig kadertje met een rode (???), ongeveer maatje A4. Dat is volgens mij de folder die gewoon verkrijgbaar is. Die ik bedoel is een gelimiteerde oplage

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937