X70 Deurgrepen op een 850, past het 850 slot erin ?

Gestart door Daniel480, 19-08-2007 22:15:31

Vorige topic - Volgende topic

Daniel480

Hej,

over 3 weeken staat mijn T-5 bij de schoonheidskliniek. Graag wil ik nog de lelijk geworden 850 handgrepen vervangen door nieuw gespoten X70 grepen. Het slot zelf, past het goed in de X70 handgrep ? Of moet ik klussen  :eusa_think: ;D

Bedankt voor reacties.

Danny

Scooby Doo

Zover ik weet passen ze niet. Ik bedoel de sloten i.d. handgrepen  ;D ;D
Ik rij zelf ook met die handgrepen in de 850, en ik heb geen sloten meer in de deuren, enkel nog kofferslot. Werkt perfect. 8)
Natuurlijk is het dan wel interessant om een afstandsbediening te hebben, het staat namelijk nogal lullig om altijd eerst naar de koffer toe moeten lopen om de auto te openen.  ;D ;D

Greetz,

Kenny

PS. Je kan ook een deurgreep van een V70 plaatsen, waar het slot nog inzit, heb je natuurlijk wel 2 sleutels. :eusa_doh:
Puppy Power!!!

-D©©©L-

Het slot kan je inderdaad niet overzetten. Je kan eventueel een bij je bestaande sleutels passende cilinder bestellen bij de dealer.

Daniel480

hej,

twee sleutels, dat moet ik niet hebben  ::)

Dus voor mijn sleutels kan ik een cilinder laaten maaken bij Volvo voor de X70 grepen ? das handig , maar kost zeker weer wat Euro´s  :eusa_whistle:

Bedankt jongens  ;D

Danny

Duell

Bij de dealer kan je gewoon een x70 slot voor een 850 sleutel bestellen.
Kost om en nabij 70 euro voor een cilinder, dan moet je het pennetje nog wel een beetje bij slijpen, want de vorm is iets anders.
Maar dat zal je wel zien als je ze naast elkaar houdt.