Nieuwe Citroen: mooier dan de C70N...

Gestart door The Saint, 20-08-2007 14:21:26

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Het is nog een studiemodel, maar het schijnt er wel van te gaan komen. Errug fraai hoor. Ik neem aan dat het een slechte auto wordt, maar anders...  ;)

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=44186
No shirt no shoes, no pinball

FelixB

Ook bij deze is de motorkap te kort om 'mannelijk' te zijn, geef mij de C70 cabriolet 'classic' maar  :eusa_dance:
855R & C70 T5 cabrio automaat

Laserblue

profiel vind ik erg stoer 8)

zeker voor een Citroen  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

The Saint

Citaat van: FelixB op 20-08-2007 14:24:32
Ook bij deze is de motorkap te kort om 'mannelijk' te zijn, geef mij de C70 cabriolet 'classic' maar  :eusa_dance:

dat is dan weer plus 1  :D
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Ik vind 'm mooier dan de C70N maar lelijker dan de C70 Classic.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

breakman

profiel en achterkant zijn moo lelijk radiatorrosster (citroën-teken) verpest het helemaal  :eusa_snooty:

BenC70ES

Wat een lelijke auto, ik vind dit een ernstige sollicitatie naar een forumban trouwens  :evil:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rick.

Citaat van: breakman op 20-08-2007 14:58:46
profiel en achterkant zijn moo lelijk radiatorrosster (citroën-teken) verpest het helemaal  :eusa_snooty:

mee eens
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Barry_C70

I like it, its definitly better proportionate to the C70N, but the appeal these cars don't have is that you'll see them everywhere! I even like the 407 Coupe, but you see one everytime you see see the sedan or SW version. It will be the same for this car

I think our C70's differ enough from the V and S that it remains a unique design even if you see a V.

viking_in_shorts

Over het geheel vind ik het er wel mooi uitzien hoor. Dat sikje aan de voorkant hadden ze weg mogen laten, maar de uitlaten zien er wel strak uit. Wel had de de achterkant wat rechter af kunnen lopen. Maar mooier dan de C70? NOOIT :eusa_whistle:

Wat is dat voor mini-raampje bij de spiegeltjes? De éne keer zit het er wel, de andere keer niet? Twee ramen in het voorportier??

Spin!

Het is en blijft een Frans fabricaat...Volvo is mooier!

www.vm-parts.nl

Walter

heeft nou niemand gezien hoe achterlijk die voorbumper geproportioneerd is? Net als die bussen van C., zijn net bierbuiken...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Volvo comfort

Ik zie hem al helemaal rijden met een Frans kenteken erop , vol met deuken en gegarandeerd een gevaar op de weg.

oh jah en vergeet de standaard uitlaatgas storing niet.( toets maar in bij Google komen er gelijk Franse wagens uit)

Franse degelijkheid :eusa_doh:

Neeej voor mij nooooooooooit meer een franse wagen.

reneetje

Citaat van: Kooz op 20-08-2007 16:57:21

oh jah en vergeet de standaard uitlaatgas storing niet.

Het lijkt wel een Volvo............... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)