Nieuwe Kenwood in Volvo 850 '96

Gestart door Pink Panther, 24-08-2007 11:05:31

Vorige topic - Volgende topic

Pink Panther

Ik heb zopas een Kenwood W6537 gekocht en wou deze zelf aansluiten in mijn 850. Nu heb ik daar zo'n europese stekker bij gekocht omdat ze mij vertelde dat die volvo's een ander systeem hebben en met die stekker zou dat probleem verholpen zijn.
Wat blijkt nu? Deze volvo heeft NOG EEN ANDER systeem. Ik kan er niet aan uit en mijn pa, die toch wat van elektriciteit kent, kan er maar voor de helft aan uit.

Nu zou ik graag weten welke kabel voor wat staat (bij de volvo 850 niet de kenwood, die weet ik al) dus bv zwart: massa, rood: spanning, ...
What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

V70geRwin

Er zijn ook verloopstekkers van Volvo systeem naar Iso stekkers.
Hoef je niet te zoeken en niet te knippen... ;D

Makkelijk te vinden op marktplaats en ebay.de

Maar als je die bedoelt met je "europa" stekker dan is het wellicht handig om hier even foto's te plaatsten zodat we kunnnen zien welke stekkers je bedoelt...

Jeroentjuh

Gewoon ff langs de dealer en een verloop stekker halen....

Laserblue

St Niklaas is toch bij jou in de buurt?

Rijdt eens bij Patrick Volckerick langs ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Pink Panther

Heb bij de dealer het gwn (afkorting voor gewoon, had dat snel getypt en heb uit gewoonte dat in afkorting getypt) laten instaleren, ...
What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

thuur