LED-lampjes & APK-keuring

Gestart door ewing, 26-08-2007 18:33:51

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Barry_C70 op 10-10-2007 17:44:58
Installed 6000K HID as some of you already know, and needed LED city lights to match, ordered a couple of different types from leds-buy.nl but ended liking the 6x3mm LEDs cuz they were brighter than others I got, matches the HID color almost perfectly, will be able to judge better tonight though.

http://www.ledfotos.nl/images/T10_6.jpg

Wil je foto's voor en na maken ? Dat vergelijkt makkelijker. Op ca 50 meter afstand kan je een goed beeld krijgen van de licht opbrengst.

Barry_C70

Citaat van: thuur op 10-10-2007 19:16:17
Hier is het al bijna donker, dus daar zeker ;D Waar blijven de foto's?

Gr 8)

hehehe

heres the city light installed

here they are on (yeah, its bright ;D)

compared to the HID

I'm gonna try fitting the other city lights I got and see how they look later

Barry_C70

So I forgot to post pics of the two 9LED lisence plate light I also installed, looks really nice!!!

Here a comparison, right side is still 6 LEDS, the left is what both the single LED lights looked like, definitly softer, but also somewhat bluer.

Picture taken with flash

Picture taken with flash of the 6LED blubs in on both sides

just so you know, the single LED bulbs I got where the following, the rounder one is slightly whiter than the other one which is noticably bluer

fbm

Nou zaterdag avond in Amersfoort door (SL)oom  :police: aangesproken, die led lampjes in je stadslicht moeten eruit anders krijg je een bekeuring van 60,- euro :o
Zijn blauw, zei hij. Zijn gewoon de witte leds en zijn dus "NIET" blauw :eusa_wall: maar geen discussie mogelijk. Ze moesten eruit!

Niet  8)!

Barry_C70

They do look kinda blue when they're on on their own, but with the Xenon lights on, you don't even realize that they're there, the color match is near perfect and thats the whole point. I drove around with only LEDs on and passed by police with nothing.

fbm

Dat is het verschil, dat weet ik. Ik rijd nog met gewone H1 lampen en die zijn een klein beetje geel waardoor de leds een blauwe gloed uitstralen. Als je alleen de stadslampjes aan zet zie je duidelijk dat het 100% heel erg "WIT" licht is.

moet ik ook maar aan de xenon ::) of iedere 3 maanden nieuwe gloei bollekes in de stadslichten, zo vaak gaan die dingen stuk :eusa_doh:

ewing

Citaat van: fbm op 22-10-2007 08:31:12
moet ik ook maar aan de xenon ::) of iedere 3 maanden nieuwe gloei bollekes in de stadslichten, zo vaak gaan die dingen stuk :eusa_doh:

Iedere 3 maanden nieuwe lampjes in de stadslichten monteren? Laat je ze dag en nacht aanstaan?  ;D

buckser

ik heb een vraagje heb ook 8000 k xenon welke  lampjes heb je er in gedaan de witte of echt de blauwe lampjes
alvast bedankt

Barry_C70

just put white, blue will stand out more no matter than k xenon you install

buckser

ok bedankt barry dan ga ik ze nu bestellen

cas

ik heb geen stadslicht in mijn v70 meer...... heb heldere lampen gemonteerd en daar is geen optie voor om ze over te zetten.

klopt dat? of heb ik een misvormt setje?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Misha

Citaat van: cas op 30-11-2007 10:31:33
ik heb geen stadslicht in mijn v70 meer...... heb heldere lampen gemonteerd en daar is geen optie voor om ze over te zetten.

Er zit zeker een plek voor hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

cas

Citaat van: Misha op 29-12-2007 21:31:07
Citaat van: cas op 30-11-2007 10:31:33

Er zit zeker een plek voor hoor.

Inderdaad! misvormde kijkfout.... marcoV liet me even zien waar.... dus nu heb ik er ook witte leds in. helaas niet volledige verspreidt licht. zeker niet als je er recht voor staat. van zijkant wel.... maar ik kan er mee leven.
inmiddels ook xenon ingebouwd. dus dat het leds zijn valt al niet meer op. xenon heeft zelfde licht als de witte led. (6000K)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

Even een topicje opgegraven  :eusa_dance:
Ik heb nu ook die witte ledjes van Conrad in de stadslichtjes, maar vind ze met 4300k xenon errug blauw zeg  :-\

Zal ook wel komen omdat mijn stadlicht-units aardig verweerd zijn... nieuwe zijn van zichzelf natuurlijk veel "witter" want mijn originele stadspitjes leken net orange  ;D

Black Magic

Dat zou goed kunnen kloppen want bij 8000K xenon staat het juist perfect dus dan kan het best iets te blauw zijn voor de veel wittere 6000K ;)