Start niet op benzine

Gestart door irwinroks, 26-08-2007 21:40:53

Vorige topic - Volgende topic

irwinroks

Nou nu hij weer helemaal top was na het vervangen van de koppakking wil ik vandaag starten, wilt hij dat niet doen op benzine, maar wel op gas :eusa_doh: Wat nu weer..
Ik heb gelijk zekering nummer 2 gecheckt maar die was intact.
Is mijn benzinepomp heen  :-[ Kan het overigens kwaad om te starten op gas. ???
Er is gewoon niets beters in mijn ogen.. Of ben ik nu naief ;)

thuur

Hoor je de benzinepomp brommen als je de sleutel op contact zet?

Overbrug relais 103 ook even, kun je dat al uitsluiten.

Gr ;)

irwinroks

Nu kan het mischien puur toeval zijn, maar ik had gisterenmiddag de relais allemaal gecheckt of ze vastzaten ed. wel teovalig mischien dat een paar startbeurten daarna hij niet meer start op benzine. Ik heb overiogens nooit mijn benzinepomp horen zoemen.

FelixB

Ik heb je post op het Autoweek-forum al beantwoordt  ;)

Maar gezien hij het niet meer doet na het sleutelen, verwacht ik een loszittend draadje of zo, heb je hem al direct op de accu aangesloten?
855R & C70 T5 cabrio automaat

irwinroks

Nou ik heb het relais gecheckt, allemaal niets mee aan de hand. Hoe sluit ik hem direct aan op de accu ? wil niet te veel gaan kl*ten voordat hij direct weer kapot is :P.  Het enigste wat ik nu wil weten is of het 1 2 3 kwaad kan om dan tijdelijk te starten op gas. (Viale lpg g2).  Ik kan hem echt niet missen.

Ludo

Citaat van: irwinroks op 27-08-2007 19:08:51
Het enigste wat ik nu wil weten is of het 1 2 3 kwaad kan om dan tijdelijk te starten op gas. (Viale lpg g2).  Ik kan hem echt niet missen.

voor een noodgeval kan dat geen kwaad om dat enkele dagen zo te doen.
ik zou het niet blijvend doen, uiteindelijk heb je dan véél hogere kosten.

irwinroks

Nou gisteren even langs de gsboer geweest, die wet mij te vertellen dat het helemaal geen kwaad kan om te starten op gas zolang ik maar geen gas geef tijdens het starten omdat je dan de kans vergroot op een backfire.  Nu dus opzoek naar een brandstofpomp, denk dat ik die bij scandcar maar neem.