Mark en PuRePoweR

Gestart door Autogek, 27-08-2007 23:14:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Autogek

#15
Citaat van: FelixB op 04-09-2007 00:11:20
mmmm volgens mij glimt ie nu meer dan ie bij mij ooit heeft gedaan...  :eusa_think:

Ben blij dat ie bij een andere (nóg grotere dan ik, zo te merken) liefhebber terechtgekomen is!  :eusa_dance:

Nu 3 weken in bezit en dolblij mee. Nou, Felix da's het resultaat van 1 goede wasstraat-beurt :eusa_whistle:. Nou nog echt poetsen. Overigens niet naar het poetsbedrijf, want de reconditionering van 2 jaar terug heeft nog steeds effect. En te vaak polijsten moet niet, dus een lakstiftje en een fijne laag goede wax (Sonax of Meguiars o.i.d.) is voldoende.

PuRePoweR is door Broekhuis Zeist inmiddels voorzien van nieuwe schijven en blokken voor ('bobbel' in rechterschijf) en blokken achter (was eentje gekanteld en schuin weggesleten, dus moet setje vervangen, jammer want zat er pas 16.000 op, OK wel 2,5 jaar). Oh ja, ook een fonkelend nieuw R-embleem en het 850-embleem heb ik zwart gemaakt. Tot slot wielsloten en een originele trekhaak met afneembare kogel (toch fraaier dan permanent zo'n 'pik' onder de bumper). Kost allemaal wat, maar heb je ook wat :eusa_dance:. NL-, Ring- en ET-stickers ge-delete. Resteren nog een paar kleine wensen: verlichting boordcomputer weer aan de praat krijgen, knakje uit stoelmechanisme halen en bekledingpaneeltje rechterdeur vastlijmen. Owja, en een oliebron in de achtertuin, hoewel de 1:9,8 die ik nu scoor alleszins netjes is (haalde mijn GLE niet).

Ook al fijn een paar (GTI/TDI en ander pretentieus spul) egootjes geknakt. He, hallo bumperklever waar blijf je nou :evil:. Toch jammer dat in NL bij 170 kmpu je rijbewijs ophoudt...

PurePoweR's belevenissen, nou ja de mijne met dit beesd, gaan verder in dit blogje:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=21501.0
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.