Mark en PuRePoweR

Gestart door Autogek, 27-08-2007 23:14:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Autogek

Mark (42) persvoorlichter bij een brancheorganisatie die iets met auto's doet. Woont nu nog in Utrecht en over een paar maanden in Culemborg, in de mooie Betuwe. Veel leuker als je een ritje wilt maken dan in de stad.

Al vele jaren Volvogek en 850-adept. Gelukkig kon ik twee weken geleden een droom realiseren: een echte R  :eusa_dance:, voor mij het summum van de 800-serie. Een 855R, bij velen wel bekend als die van FelixB. Vanwege zijn PP-kenteken noem ik 'm PuRePoweR. PuRe ook omdat ik 'm lekker origineel ga houden. Nou ja, hij heeft wel ET-tuning, open filter en veerpootbrug, maar da's niet erg :eusa_whistle:.

Hij heeft ook een eigen webalbumpje:

http://picasaweb.google.com/vandansik/R/





244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Turbobiker

Welkom.

En dat is zeker een strakke bak die je daar hebt. Veel plezier er mee.

(en als je wat leuke routes hebt door de Betuwe kom ik eens mee scheuren :eusa_shifty: :eusa_shhh: )
De Tussenpaus

The Saint

Een hele mooie wagen Mark!

Veel plezieR R mee!
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Welkom, idd een mooie wagen  ;)

en volgens mij wonen er meer mensen in die omgeving, het is ongeveer 25 km bij mij vandaan.
Kunnen we een keer een meetinkje houden 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FGG

Welkom op 't Forum, Mark.

Errug mooie auto heb je gescoord.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Hééél erg mooie auto! Welkom!
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70R-obert

Prachtige auto in een prachtige staat van onderhoud.


jero


Black Magic

Mooie wagen hoor en die kleur "Black Stone"  :eusa_clap:

Eugene


If it's not blown, it sucks...

mr clubs

Mooie wagen hoor en strak in de lak.

gr Paul

Chris

Prachtbak!!! :eusa_clap: Veel plezier ermee. Owja, en welkom hier!

Groeten,
Chris

why-not

Schitterende wagen  :o , welkom hier

Autogek

Citaat van: V70R-obert op 28-08-2007 12:18:38
Prachtige auto in een prachtige staat van onderhoud.
Bedankt voor jullie mooie woorden tot dusver.

En over onderhoud gesproken, werkelijk alle historie zit erbij: R-mapje met punctueel dealergestempeld boekje (geleverd door Roos Zeist, toen 5 jaar onderhouden door Broekhuis Zeist en daarna 6 jaar door Harrie Arendsen Zevenaar). En natuurlijk een stapel facturen en werkplaatschecklists. Waardevol want dan kan je bijvoorbeeld zien dat ie altijd is gevuld met 5w30/40 syntheet.

Blij mee :eusa_clap:

MaRk
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

FelixB

mmmm volgens mij glimt ie nu meer dan ie bij mij ooit heeft gedaan...  :eusa_think:

Ben blij dat ie bij een andere (nóg grotere dan ik, zo te merken) liefhebber terechtgekomen is!  :eusa_dance:
855R & C70 T5 cabrio automaat