En waar kom jij vandaan?

Gestart door thuur, 28-08-2007 23:03:08

Vorige topic - Volgende topic

francois

gevonden  in geleen
woon nu al 24 jaar in sittard   :eusa_dance:

RyanB

Net even m'n stem uitgebracht en nu zie ik dat Gelderland toch wel met stip op nummer 1 staat.
Waar is iedereen dan ???
Ik denk dat ik toch maar eens zonder oogkleppen op moet gaan rijden want ik zie nooit iemand ;D.
Zelf ben ik geboren en getogen in Nijmegen, en na 26 jaar vertrokken naar de Over Betuwe waar ik nu al 9 jaar met veel plezier woon.
Waar?
In de parel van de Betuwe natuurlijk, Elst!

Easterboy

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-12-2010 19:16:24
;D
Citaat van: Easterboy op 20-12-2010 18:00:31
Geboren in Heerenveen (Friesland), getogen in Wolvega (nep-Friesland), momenteel nog wonend in Wolvega (nep-Friesland).

Tsja, verkeerde kant van de Tjonger he?  ;D
Zullen we het maar houden op de goeie kant van de Tjonger? :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Joppe Maes

Citaat van: 0507880 op 20-12-2010 20:38:59
Duiven bij nieuw van de valk hotel

Gelukkig, nog een roffelaar uit de Liemers. Ik was al bang dat ik hier de enige was.
Ik woon sinds 9 jaar in het "bruisende" Zevenaar, daarvoor in Arnhem en Oosterbeek.

haasje

Geboren in Boxtel, via een omweg in 't Harde beland. Hier ruim 15 jaar gewoond en vervolgens via diverse tussenstops al weer ruim 10 jaar terug in mijn geboortedorp.

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-12-2010 19:19:37
Citaat van: Chris op 20-12-2010 18:34:36
Geboren in Schie(t)dam. Tegenwoordig woonachtig in het prachtig mooie Rotterdam (of Roffa :eusa_think:, zoals het tegenwoordig ook wel wordt genoemd ;D).

Waarom wordt mijn geboorteplaats Roffa genoemd? Ik ben er al een paar dagen weg, dus ik hoor niet meer zoveel over Rotjeknor.

Ewøut

Straattaal :eusa_wall:.

tom480

- R1200GS -

Bouke

Ik ben geboren in Schoonhoven en toen ik 26 was heb ik samen met m'n meissie een hius in Bergambacht gekocht en daar wonen we nog steeds ;D

irikro

Geboren in Gorinchem; op mijn 18e jaar naar Rotterdam vertrokken en daar twaalf jaar gewoond op vier verschillende adressen; sinds bijna zes jaar woonachtig in Barendrecht.

Hans Duiven

Citaat van: Easterboy op 20-12-2010 22:05:36
;D
Geboren in Heerenveen (Friesland), getogen in Wolvega (nep-Friesland), momenteel nog wonend in Wolvega (nep-Friesland).

Tsja, verkeerde kant van de Tjonger he?  ;D
Zullen we het maar houden op de goeie kant van de Tjonger? :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Ik weet niet wat jij onder nepfriesland verstaat, behalve Wilhelminaoord, Noordwolde, Jubbega & Peperga, maar in Wolvega spreken aanzienlijk meer mensen Fries dan 2 decennia terug. Dat is mijn persoonlijke ervaring.

Hans

v40pokemon

Geboren Geldrop, getogen Sterksel en wonend in Eindhoven...  ::)

Easterboy

Citaat van: Hans Duiven op 21-12-2010 16:51:34
Citaat van: Easterboy op 20-12-2010 22:05:36
;D

Tsja, verkeerde kant van de Tjonger he?  ;D

Ik weet niet wat jij onder nepfriesland verstaat, behalve Wilhelminaoord, Noordwolde, Jubbega & Peperga, maar in Wolvega spreken aanzienlijk meer mensen Fries dan 2 decennia terug. Dat is mijn persoonlijke ervaring.

Hans

Hmmmmm, wat ik om me heen hoor ik voornamelijk nederlands en stellingwerfs. Fries hoor ik pas echt vanaf oudeschoot.
Maar het kan uiteraard zijn dat ik toevallig met de goede andere mensen omga... ;D

C.punTeR

Uitgeperst in Hezingen (gehucht bij Ootmarsum ) en via Lobith,Harlingen en Achlum beland in Gorredijk.

Tomtom

In elkaar geknutseld op Ameland,......Assen, Zutphen, Bleckmar Dtsl, Warnsveld, Gendt, Tilburg, Tiel......

Hans Duiven

Oh, helemaal vergeten:

Geboren in Zuidveen, vervolgens verhuisd naar Tuk, Steenwijk, Meppel en nu woonachtig in Nijeveen.

Beetje Ilocal type dusss.