Volvo laat interims gaan.

Gestart door lipton, 29-08-2007 00:29:41

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey, week 45 laat volvo tot nu toe 99% al zijn intrims gaan, dit gaat om 144 mensen incl mij.

waarom

volvo V70 valt weg van de lijn en de lijn gaat trager draaien.

en wanneer volvo xc60 op de lijn komt in 2008 zullen hoogstwss diegenen die zijn ontslaan worden opgeroepen om terug te keren.

ik bevoorbeeld ga daar dan niet op ingaan.

en nu mijn vraag.

ik zou graag met een collega zelfstandig beginnen met ons 2

dit zijnde een algemene verbouwing's teampje.
nu ik zelf 20/bijna 21

en ik ben er redelijk een groentje in.

ik ben zelf van beroep metser en kan heel veel dingen in de bouw die ik heb aangeleerd bij mijn eerste baas.

kan ik tips of informatie krijgen van wat en hoe dat is

Johann

Was jij niet net naar Zweden geweest voor opleiding voor de XC60?

lipton

indd maar ze hebben me laten weten dat het niet meer doorgaat

Marc O.

Tenzij je er zeker van bent dat je meteen over voldoende werk beschikt en/of over voldoende kapitaal beschikt om de eerste maanden te overbruggen: Zorg dat je vaste inkomsten hebt (door gewoon 40 uur/week te werken) en begin in de weekenden/avonden met die verbouwingsklussen. Op die manier kun je in ieder geval ervaring opdoen, een naam opbouwen en voelen of er voldoende ruimte is in de markt voor jullie bedrijfje.

Klote trouwens dat je je baan verliest!! Succes!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Simplicity

Die niet waagt die niet wint, zorg dat je eventueel ergens op terug kunt vallen (ivm vaste kosten,...) en dan wat netwerken gaan opbouwen zodat je eventueel in onderaanneming kunt of dergelijke.
En denk eraan zelfstandig werken is hard werken maar je werkt voor jezelf en dan kun je lekker creatief omgaan met de belasting :eusa_whistle:, er zullen veel rekeningen betaald moeten worden (verzekering,...) maar als je het goed aanpakt en niet vies bent van wat doorwerken kan je iets leuks opbouwen.