------R----------

Gestart door enthousiast, 29-08-2007 21:42:43

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Bij de autokering zei de keuringsmeester ook nog deze dooddoener "hopen dat deze keer de airbags niet afgaan bij het starten"  :P
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Ludo

Scooby Doo

Citaat van: Ludo op 05-09-2007 21:57:14
Citaat van: Scooby Doo op 05-09-2007 21:47:50
AWD mag niet in de rollenbank. ;D ;D

rollenbank. ???

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Remmentestbank (werkt toch ook met rollen :eusa_shifty:)

:eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:
Puppy Power!!!

JCviggen

Citaat van: TTT242 op 05-09-2007 21:42:15
Je moet wel met Z-platen gaan, anders keuren ze niet.

Dat is ook zo'n idiote sjips, je mag als particulier een wagen invoeren, maar je kan'm niet inschrijven want je kan'm niet particulier laten keuren. Om hem te kunnen invoeren heb je "abmeldungsschein" nodig en daarvoor moeten de duitse platen ingeleverd worden dus kan je er nooit mee naar de keuring.
In the meantime heeft de regel niks opgelost want de zwartverkopers goochelen gewoon met garageplaten nu  :eusa_wall:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Scooby Doo

Citaat van: JCviggen op 05-09-2007 22:21:47

Dat is ook zo'n idiote sjips, je mag als particulier een wagen invoeren, maar je kan'm niet inschrijven want je kan'm niet particulier laten keuren. Om hem te kunnen invoeren heb je "abmeldungsschein" nodig en daarvoor moeten de duitse platen ingeleverd worden dus kan je er nooit mee naar de keuring.
In the meantime heeft de regel niks opgelost want de zwartverkopers goochelen gewoon met garageplaten nu  :eusa_wall:

Maar ondertussen kloppen zowel de keuringstations als de staat, nog maar eens het geld uit onze zakken. Malafide garages doen ook rustig mee. Ken iemand met groene platen, maar die is z'n papieren kwijt. :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Moet ik nu iemand anders onder de arm nemen.
Puppy Power!!!

TTT242

Ja, best wel. Toen ik met de gewone platen van m'n vorige erop de keuring binnenreed vroeg de keuringsmeester of we toch wel met Z platen kwamen. De handelaar die met me mee gekomen was zwaaide even met de Z plaat en liet de papieren zien. En toen vroeg de keuringsmeester om die Z plaat toch maar aub even achter te bevestigen. Dat bleek een klein probleempje omdat achteraan die Z-plaat magneetjes zitten, maar op de kunststof achterklep van de V70 niet  ;D. Heeft ie 'm maar een minuutje die plaat bovenop de achterbumper geplaatst en m'n maar weer afgenomen voor de schokbrekertests  ;D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

-D©©©L-

Mag je niet gewoon keuren met nederlandse "FH" platen ???
Je mag met die groene platen immers ook in de benelux rijden.

Scooby Doo

Citaat van: -D©©©L- op 05-09-2007 23:20:38
Mag je niet gewoon keuren met nederlandse "FH" platen ???
Je mag met die groene platen immers ook in de benelux rijden.

Duitse importwagen, Belgische keuring. NL-platen gaan hier weinig opbrengen vrees ik.
Puppy Power!!!

Ludo

gewoon effe naar de dealer en Z platen lenen.  :eusa_whistle:

Scooby Doo

Mag niet :police:. doen ze ook niet. Kunnen ze hun platen mee kwijtspelen.
Die ik normaal kon gebruiken, die hing ik 50m voor de keuring aan de wagen, en na betalen er weer af, garagist ging ook niet mee (alleen en te druk in de zaak).
Puppy Power!!!

Ludo

als de houder van de plaat erbij aanwezig is, is er geen enkel probleem.
de snelste en goedkoopste manier is dus, Z plaat regelen, afspraak maken in het keuringstation, laten keuren en een klein uurtje later afrekenen.  ;)

enthousiast

Beste Scooby Do,
Bel even naar Stella( 0495-272460[die is bekend in Hobokenstation)
Zij heeft groene platen.)

Als je wenst kan je zelfs thuisblijven , zij komt hem ophalen en terugbrengen als je wilt.
Zij verzorgt zelfs ook 3hoek, brandblusser en verbandkist.
Ze doet dit om haar pensioentje aan te vullen.
Kijk maar wat je doet, geef ze anders de groeten van Bram.

Succes, groeten Bram
Citaat van: Scooby Doo op 05-09-2007 22:26:04
Citaat van: JCviggen op 05-09-2007 22:21:47

Maar ondertussen kloppen zowel de keuringstations als de staat, nog maar eens het geld uit onze zakken. Malafide garages doen ook rustig mee. Ken iemand met groene platen, maar die is z'n papieren kwijt. :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Moet ik nu iemand anders onder de arm nemen.

for life

grappig dat ik deze zwarte uit turnhout in mijn bezit heb  ;D

)()()sT

Sow, de opgraving van de maand  :D

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.