crashsensor? graag advies met spoed

Gestart door T-man, 02-09-2007 12:12:55

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Lucky shot: antennering startonderbreker?
--
Autogas Inside . . .

T-man

Citaat van: -D©©©L- op 02-09-2007 20:32:52
Citaat van: T-man op 02-09-2007 20:31:27
ja benzine krijgt hij want ik heb een losse pomp buiten het contact en alles om. en ik heb de + van bonbine ook al omgelijd maar dat hielp ook niet. hij slaat wel 3 seconden aan dus vonk krijgt hij wel.
Na die 3 seconden ook nog ?

ja want de + heb ik buiten het contact om.. maar ik probeer nu eerst wel weer wat jullie worden bedankt(Y)

T-man

Wat ik was vergeten te vertellen: hij blijft na die 3 seconden nog wel lopen als je benzine in de inlaat schenkt. dus dan schakelt hij de injectors uit als ik het niet mis heb. weet iemand daar wat van? of je die ook kunt om lijden?
alvast bedankt groeten tiemen

rody

probeer ander ecu relais. 103 relais al via contact 1 en 3 doorgelust?

T-man

ik heb de brandstof pomp al door verbonden, 103 is toch van de pomp?

rody

Citaat van: T-man op 08-09-2007 19:55:49
ik heb de brandstof pomp al door verbonden, 103 is toch van de pomp?

ja. weet alleen niet zeker of dit nog communicatie met de ecu blokkeert.   bij een 850 die niks meer doet lus ik m altijd eerst ff door. meestal hoor je dan gelijk geluid bij de injectie.

T-man

ah zo ik snap..  maar de volvo is nou al gedemonteerd maar wil er volgend jaar wel weer 1 gebruiken en wil dan niet weer met dit probleem komen. maar de injectors kunnen niet uitgeschakelt worden? Maar ik zal dus iedergeval voor volgend jaar 103 op voorraad nemen!
bedankt

rody

en dat grijze relais bij de radiateur is voor de ecu aan te sturen.

T-man

ja dat weet ik.. maar als die stuk is dan doet hij helemaal niks.. die was het dus niet, maar wel  bedankt